|

لوکاس ژائو غول دو رگه آخرین تقلای پرسپولیس در نقل و انتقالات

لوکاس ژائو پرسپولیس

رضا درویش مدتی است با لوکاس ژائو ارتباط برقرار کرده و طبق شنیده‌ها این ستاره آنگولایی-پرتغالی به عقد قرارداد با پرسپولیس بسیار نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس با لوکاس ژائو وارد مذاکره شده و این بازیکن جدیدترین گزینه قرمزهای تهران است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، رضا درویش در روزهای باقی مانده تا ارسال لیست آسیایی، به‌دنبال‌ توافق با یک مهاجم باکیفیت است تا هواداران را سوپرایز کند.

ابتدا قرار بود از بین آرون بوپندزا و امبایه نیانگ یک بازیکن راهی پرسپولیس شود اما هر دو بنا به دلایلی منتفی شدند.

مدیرعامل پرسپولیس که خود را برای همه‌چیز آماده کرده بود، پیش‌بینی چنین اتفاقی را می‌کرد و برای همین همزمان با یک گزینه دیگر هم بر سر میز مذاکره نشست که نامش رسانه‌ای نشده بود.

با پیگیری‌ها مشخص شد این بازیکن کسی نیست جز لوکاس ژائو؛ رضا درویش مدتی است با این بازیکن ارتباط برقرار کرده و طبق شنیده‌ها اکنون این ستاره آنگولایی-پرتغالی به عقد قرارداد با پرسپولیس بسیار نزدیک است.

ژائو ۳۱ ساله با قد ۱۹۳ سانتی‌متری خود یک غول به‌تمام معنا در خط حمله است که قطعا می‌تواند کمک زیادی به خوان کارلوس گاریدو کند. کارنامه ژائو را که ورق می‌زنیم، حضور در تیم بلکبرن و ردنیگ انگلیس، شانگهای چین، ام‌صلال و… دیده می‌شود.

ژائو سابقه بازی در تمامی رده‌های ملی پرتغال را دارد و البته برای آنگولا هم به میدان رفته است. لوکاس مجموعا در فوتبال انگلیس ۲۴۱ بازی انجام داده و ۷۱ گل و ۲۹ پاس گل را به جا گذاشته که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

جام اتحادیه یا همان EFl Cup جایی بود که نام ژائو به‌عنوان یک مهاجم زهردار مطرح شد و در کارنامه او ۶ گل در این مسابقات دیده می‌شود.

این بازیکن بلندقامت فصل گذشته در ام‌صلال حضور داشت و در مجموع ۱۳ بازی برای این تیم، ۵ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرد. سبک بازی ژائو توجه خوان کارلوس گاریدو را هم به خود جلب کرده و این سرمربی شخصا خواهان جذب این بازیکن شده است.

طبق شنیده‌ها مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن بسیار مثبت بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا ژائو جدیدترین خرید قرمزها در بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها