|

حضور ستاره سپاهان در پرسپولیس منتفی شد

خلاف برخی خبرها و شایعات سپاهان علاقه‌ای به از دست دادن رضا شکاری ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکن جدید خود دچار چالش جدی شده و مدیران این باشگاه قصد دارند برخی بازیکنان را در لیست مازاد قرار دهند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ در این بین شنیده می‌شد رضا شکاری یکی از بازیکنانی است که ژوزه مورایس اعلام کرده به او نیاز ندارد و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

اکنون طبق آخرین خبرهای موثق، باشگاه سپاهان به دلیل اینکه مراوده خاصی با پرسپولیسی‌ها ندارد و همچنین نام رضا شکاری هم در لیست مازاد طلایی ها نیست، انتقال شکاری به پرسپولیس، ناممکن به نظر می رسد.

شکاری که در این فصل عملکرد جالبی نداشته و بیشتر نیمکت‌نشین بوده قرار است تا پایان فصل زیر نظر مورایس کار خود را دنبال کند و سپاهانی‌ها بابت جدایی این بازیکن نگران نیستند.

ظاهرا زردها برای ثبت قرارداد مهدی لیموچی، ابوبکر کامارا و استیون انزونزی به جدایی جدی رضا اسدی و سیاوش یزدانی فکر می‌کنند.

یزدانی بابت برخی مسائل از سوی مورایس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته و قطع همکاری با او قطعی به‌نظر می‌رسد و از طرفی رضا اسدی هم چند پیشنهاد جدی دارد.

باید منتظر ماند و دید درنهایت کدام بازیکنان از لیست سپاهان خارج می‌شوند و مورایس چه زمانی می‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها