|

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات استقلال / محمدی و سهرابیان یا مربی خارجی

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان برای اینکه استقلال بتواند بودجه اش را پایین بیاورد و قرارداد بلانکو ثبت شود، موقتا نامشان از لیست خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان برای اینکه استقلال بتواند بودجه اش را پایین بیاورد و قرارداد بلانکو ثبت شود، موقتا نامشان از لیست خارج شد و مدیران باشگاه قصد دارند در تعطیلات از روش های قانونی استفاده کنند تا نام این دو بازیکن به لیست آبی ها برگردند. آنها قصد دارند با یک اسپانسر قرارداد امضا کنند تا سقف بودجه را بالاتر ببرند و بعد قرار داد این دو بازیکن را ثبت کنند.

بحث دیگر آبی پوشان آوردن یک مربی دیگر به میان است آنها برای آوردن مربی خارجی نیازمند بودجه هستند و باید میان دو بازیکن مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان یا مربی یکی را انتخاب کنند.

همچنین مدتی میشود که نام منتظرمحمد را از لیستخارج کرده اند تا بتوان با بازیکن جدید قرارداد ببندند اما هنوز مذاکره ها برای توافق ادامه دارد و اگر به نتیجه نرسند باید به این بازیکن غرامت 10 میلیاردی بدهند. 

بازیکنان ورودی به استقلال 

عباس شرفی، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، علی رضا کوشکی، رامین رضاییان، سامان فلاح، میلاد زکی پور، آلمدین زیلیکیچ، محمد حسین اسلامی

بازیکنان خروجی استقلال 

کوین یامگا، سامان تورانیان، امید حامدی فر، رضا میرزایی، صالح حردانی، میلاد فخر الدینی، منتظر محمد (قطعی نیست)، سینا سعیدی فر، پیمان بابایی، امیر علی صادقی، محمد حسین زواری، جعفر سلمانی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها