|

فدریکو کیه زا به زودی با بارسلونا قرارداد می بندد؟

با کنار گذاشتن همه ی پیشنهادها، فدریکو کیه زا مایل است پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش فابریتزیو رومانو، نمایندگان فدریکو کیه زا، وینگر 26 ساله یوونتوس، به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که این بازیکن شدیداً علاقه‌مند به پیوستن به تیم کاتالان است. کیه زا به پروژه جدید بارسلونا امیدوار است و تمایل دارد هر چه سریعتر به این تیم بپیوندد. نمایندگان کیه زا خاطرنشان کرده‌اند که منتظر اقدام بارسا برای جذب او هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما این انتقال منوط به تصمیم نهایی باشگاه بارسلونا است. مدیران بارسلونا در حال بررسی چندین گزینه هستند و هنوز تصمیمی قطعی نگرفته‌اند. از سوی دیگر، باشگاه یوونتوس همچنان منتظر یک پیشنهاد رسمی از سوی بارسلونا است.

کاهش حقوق کیه زا در بارسلونا به یک شرط

کیه زا و اطرافیانش از مشکلات بارسا در ثبت نام بازیکنان آگاه هستند و آمادگی خود را برای کمک در این خصوص نشان داده‌اند.  کیه زا در یوونتوس حدود ۶ میلیون یورو خالص دریافت می‌کند، اما حاضر است در بارسلونا دستمزد خود را تا ۴ میلیون یورو در سال کاهش دهد، مشروط بر اینکه بارسا قراردادی سه ساله با او امضا کند.  طرفین به توافق نزدیک هستند و از این نقطه به بعد، باشگاه بارسا باید با یوونتوس که کیه زا را در لیست فروش خود قرار داده مذاکره کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها