|

منچستریونایتد 1 - 2 برایتون؛ شیاطین دقیقه 95 سوختند!

رایتون در دیداری جذاب توانست با گل دقیقه 95 منچستر را 2-1 شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد که هفته قبل توانسته با برتری 1-0 برابر فولام شروعی سه امتیازی در فصل جدید داشته باشد، امروز به زمین برایتون رفته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ میزبان نیز شروعی عالی داشت و توانسته بود در زمین اورتون با سه گل پیروز شود و همه در انتظار یک بازی جذاب بودند.

2072162

بازی متعادل شروع شد و تا دقیقه یازده شاهد خطر خاصی روی دروازه‌ها نبودیم تا اینکه روی ارسال دالو و ضربه آمادو دیالو، یونایتد تا یک قدمی گل هم رفت اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. دیالو ضربه‌اش را بی‌درنگ و در چند قدمی دروازه زد ولی دقت کافی نداشت.

در دقیقه 27 دالو شانسش برای گلزنی را با یک شوت از راه دور امتحان کرد ولی توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

2072169 2072168

5 دقیقه بعد برایتون به گل رسید. یک ارسال زمین کوتاه از چپ توسط میتوما با دخالت دنی ولبک همراه شد و او از چند قدمی دروازه خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و با یک ضربه جلوتر از مدافع یونایتد کار را تمام کرد.

2072165

دو دقیقه بعد یونایتد واکنش نشان داد و توسط مارکوس رشفورد به گل رسید ولی این گل به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. در ادامه تلاش‌های یونایتد برای گلزنی ثمری نداشت و نیمه نخست با برتری 1-0 برایتون به اتمام رسید.

نیمه دوم را برایتون بهتر شروع کرد و در دقیقه 52 می‌توانست به گل دوم برسد اما ژوائو پدرو با وجود جا گذاشتن اونانان نتوانست دروازه را باز کند و دالو با دخالت به موقع ناجی دروازه تیمش شد.

سه دقیقه بعد ضربه سر ولبک با بدشانسی به تیر خورد تا برایتون به گل دوم نرسد.

2072167

2072166

یک دقیقه بعد یونایتد توسط دیالو به گل رسید. او روی پاس مزراوی با سرعت خودش را به درون محوطه جریمه رساند و ضربه او با برخورد به مدافع برایتون راهی دروازه شد تا حساب کار 1-1 شود.

71 دقیقه از بازی برایتون-منچستریونایتد از هفته دوم لیگ برتر انگلیبس گذشته بود و بازی 1-1 دنبال می‌شد. روی یک ضد حمله، شیاطین سرخ موفق به زدن گل دوم شدند. زننده این گل زیرکزی بود اما کمی بعد با بررسی VAR این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

2072163

برونو طراح ضد حمله بود و او توپ را در سمت راست به دیالو رساند. پاس عرضی این بازیکن در تیر دوم و مقابل دروازه خالی به گارناچو رسید و  ستاره آرژانتینی هم با یک ضربه کار را تمام کرد اما قبل از ورود توپ به دروازه، زیرکزی که خودش را به سمت توپ پرتاب کرده بود، زننده گل لقب گرفت و او نیز در منطقه آفساید قرار داشت. در واقع نه دیالو و نه گارناچو در منطقه آفساید نبودند و اگر زیرکزی نبود، گل یونایتد نیز مشکلی نداشت. البته شاید ستاره آرژانتینی هم می‌توانست ضربه نهایی را به گونه‌ای بزند که به زیرکزی برخورد نکند.

در ادامه برایتون برای زدن گل برتری فشار بیشتری وارد کرد و در دقیقه 5 وقت‌های اضافه توانست به هدف خود برسد. این گل توسط ژوائو پدرو به ثمر رسید.

2072164

سیمون آدینگرا با یک ارسال عالی از درون محوطه جریمه برای پدرو زمینه‌ساز گل برتری تیمش شد. پدرو نیز با ضربه سر تماشایی دروازه شیاطین سرخ را گشود و حساب کار را 2-1 کرد.

در نهایت این بازی را برایتون برد و اولین شکست فصل یونایتد نیز به ثبت رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها