|

صحبت های عجیب جواد نکونام علیه ابوالفضل جلالی

نکونام در پایان بازی با ملوان، با حضور در نشست خبری درباره ابوالفضل جلالی صحبت های زشتی را عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دیروز بعد از تساوی دو – دو استقلال مقابل ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رخ داد جواد نکونام درباره برخی مشکلات تیمش حرف زد و گلایه‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در بخشی از نشست خبری یکی از خبرنگاران گفت که ابوالفضل جلالی در مسابقات و اردوی پیش فصل خود را آماده نشان داده بود. حالا برای همه سوال شده است که مصدومیت جلالی چیست که هنوز بهبود پیدا نکرده است.

پاسخ نکونام در این باره کمی غیر منتظره بود. او گفت: «جلالی اولین روزی که با ما تمرین کرد مصدوم شد و من خودم به او گلایه کردم و گفتم بازیکن در ایام استراحت نیز می‌بایست حرفه‌ای برخورد کند و خودش تمرین داشته باشد و اگر چندین روز بعد مصدوم شود مشکلی نیست. اما وقتی بازیکن روز اول مصدوم می‌شود یعنی فقط در تعطیلات خورده و خوابیده و استراحت مطلق بوده است و حرفه‌ای رفتار نکرده است. ما از روز اول ابوالفضل جلالی را نداشته‌ایم.»  

ابوالفضل جلالی، مدافع راست آبی‌پوشان پایتخت، فصل پیش یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر بود و توانست با ثبت 10 پاس گل و یک گل، نقش بسزایی در نایب قهرمانی استقلال در لیگ بیست و سوم داشته باشد. 

او اما پس از پشت سر گذاشتن اردوی پیش فصل استقلال در آستانه شروع لیگ بیست و چهارم، تنها چند روز مانده به آغاز رقابت‌ها مصدوم شد و گفته می‌شد مصدومیتش کوتاه مدت است و تنها هفته اول را از دست داده است.

اما اینگونه نبود و او تا به این جای کار، هفته دوم را هم از دست داده است. باشگاه استقلال و خود جلالی نیز صحبت بیشتری در مورد نوع مصدومیت و زمان بهبودی نکرده‌اند تا این که دیشب نکونام در نشست خبری اعلام کرد جلالی در اولین روز تمرینات مصدوم شده است و دلیل آن هم رعایت نکردن شرایط حرفه‌ای در دوران استراحت بوده است.  

نکونام همچنین گفت امیدوار است پس از فیفادی، مصدومیت جلالی رفع شود و بعد از بازی‌های ملی بتواند تیمش را به طور کامل در اختیار داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها