|

خیال پرسپولیسی ها از رفتن بیرانوند راحت شد!

گلر خارجی پرسپولیس در بازی با تراکتور عملکرد درخشانی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در چهارچوب دیداری حساس از هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست و چهارم، پرسپولیس در تبریز میهمان تراکتور بود و درحالی که تیم میزبان در دقیقه ۶۰ با گل شجاع خلیل‌زاده از حریف خود پیش افتاد و شاگردان گاریدو با اخراج سروش رفیعی در دقیقه ۷۶ ده نفره شدند، ایوب العملود، مدافع مراکشی و تازه وارد پرسپولیس در دقیقه ۸۹ کار را به تساوی کشاند تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نکته قابل توجه این مسابقه اما، درخشش الکسی گندوز، گلر تازه‌وارد پرسپولیس بود. این دروازه‌بان ۲۸ ساله الجزایری که خیلی دیر به اردوی سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد، در دیدار هفته اول مقابل ذوب آهن گل بدی دریافت کرد اما برابر تراکتور و مقابل دیدگان ۹۰ هزار تماشاگر، درخششی کم‌نظیر از خود به نمایش گذاشت. شاگردان دراگان اسکوچیچ که امشب در خلق موقعیت فوق‌العاده عمل کردند، مجموعا ۱۴ بار شوت زدند که ۸ مورد آن‌ها در چهارچوب بود؛ ضرباتی که تنها یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد و بقیه آن‌ها با فوق‌واکنش‌های الکسی گندوز راهی به دروازه نداشت.

الکسی گندوز

چاشنی درخشش الکسی گندوز، به نمایش گذاشتن آن مقابل علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس بود. گلر ملی‌پوش تراکتور که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این فصل با حواشی فراوانی راهی تبریز شد، در اولین تقابل برابر تیم سابقش، روی تنها ضربه در چهارچوب حریف، دروازه خود را باز شده دید تا فرصت کسب سه امتیاز برای تیم جدیدش از دست برود.

گندوز طی دو بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس، عملکرد مناسبی به نمایش گذاشته و به نظر می‌رسد سرخ‌ها در جذب جانشین برای علیرضا بیرانوند، دست روی گزینه مناسبی گذاشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها