|

پرسپولیس برای جذب میلاد محمدی چقدر هزینه کرد؟!

باشگاه پرسپولیس از بمب خبری بامدادی خودش رو نمایی کرد و این یک خرید گران قیمت دیگر برای سرخپوشان است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس شب گذشته یک خبر خوشحال کننده برای هوادارانش داشت و آنهم رونمایی از میلاد محمدی به عنوان بازیکن جدید این تیم بود که در تیم ملی در پست دفاع چپ بازی می‌کند و حالا یک بمب نقل و انتقالاتی برای سرخپوشان در تابستان محسوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از حیات؛ محمدی چند وقتی است که به دنبال بازگشت به لیگ برتر بود و ابتدا مذاکرات مثبتی با استقلال داشت و حتی خبر توافق نهایی طرفین هم رسانه‌ای شد ولی بعداً به دلایلی نا مشخص این انتقال منتفی شد و کمی بعد صحبت از علاقه پرسپولیس به جذب این بازیکن مطرح شد. پرسپولیس که عبدالکریم حسن را از دست داده بود و در جذب یحیی عطیه الله مراکشی هم شکست خورد، به دنبال جنجال‌های اخیری که بر سر سهمیه خارجی این تیم شکل گرفت ترجیح داد سراغ یک گزینه مطرح ایرانی برود و بهترین گزینه هم برای پست دفاع چپ میلاد محمدی بود.

طی دو هفته اخیر باشگاه پرسپولیس مذاکرات مستقیمی با میلاد محمدی مدافع ملی پوش آدنادمیر اسپور ترکیه انجام داد تا زمینه جذب او را فراهم کند.

محمدی ابتدا از رقم ۶۰۰ هزاردلاری برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه ترکیه‌ای گفت و باشگاه پرسپولیس نیز طی روزهای گذشته اعلام کرد مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد. اما موضوع اصلی رقم درخواستی خود میلاد محمدی است. گویا محمدی برای ادامه فوتبال در پرسپولیس رقمی حدود ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرده، رقمی که به اضافه رضایت نامه باشگاه آدنادمیر اسپور ترکیه، رقمی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس هزینه خواهد داشت که با نرخ 65 هزار تومانی یورو در حال حاضر هزینه‌ای نزدیک به 85 میلیارد تومان روی دست پرسپولیس گذاشته است.

مبلغی سنگینی که بخش مهمی از سقف بودجه باشگاه پرسپولیس را شامل می‌شود. باید دید این خریدهای گران قیمت در نهایت برای سرخپوشان دردسرساز خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها