|

فصل قبل VAR بود استقلال قهرمان می شد!

پیشکسوت استقلال معتقد است ورود VAR به لیگ به برقراری عدالت در نتایج کمک می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری در خصوص عملکرد استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین که با برتری این تیم همراه بود اظهار کرد: به نظرم اگرچه هفته‌های اول را خیلی نمی‌توان از لحاظ فنی تحلیل کرد و ملاک قرار داد، ولی با وجود تغییرات زیادی که در ترکیب شکل گرفته بود فکر می‌کنم در مجموع استقلال عملکرد قابل قبولی داشت و مستحق این پیروزی هم بود. این بازی تحت تاثیر باد شدیدی که می‌وزید هم بود و روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. ضمن اینکه شمس آذر تحت هدایت سعید دقیقی بسیار دونده و بدون ادعا ظاهر شد و می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را مثل فصل قبل بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از حیات؛ وی ادامه داد: برای اظهار نظر درباره عملکرد استقلال باید ۴ تا ۵ هفته به تیم زمان بدهیم. باید به نکونام زمان بدهیم. شاید یک سری از هواداران از سبک بازی تیم خوششان نیامده باشد، اما باید در نظر داشته باشند که ۳ امتیاز این مسابقه مهمتر از عملکرد تیم بود. به نظرم با اضافه شدن بازیکنان جدید و با کیفیت در هفته‌های آینده به مراتب تیم هجومی‌تر بازی خواهد کرد و بردهای مقتدرانه‌تری کسب می‌شود. ما دو خرید خارجی خوب داریم که می‌توانند به استقلال در این فصل خیلی کمک کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با استفاده از کمک داور ویدیویی گفت: چیزی که ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد آوردن کمک داور ویدیویی بود که باعث شد حق به حقدار برسد. اگر این تکنولوژی نبود خدا می‌داند در همین هفته ابتدایی چه بلایی به سر استقلال می‌آوردند. شما حساب کنید در همین هفته اول 2 امتیاز به ضرر استقلال گرفته می‌شد. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و به جایی برسیم که در همه بازی‌ها از این سیستم استفاده شود. فصل قبل هم اگر VAR بود استقلال قهرمان می‌شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها