|

بررسی کامل ترکیب سپاهان در لیگ برتر بیست و چهارم

همه چیز برای سپاهان و هوادارانش در نقل و انتقالات به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن پیش می‌رفت.

لینک کوتاه کپی شد

این تیم، طبق روال همیشه، با برنامه‌ای دقیق عمل کرد و توانست ستاره‌های جوان و آینده‌داری که همه تیم‌های مطرح فوتبال ایران به دنبالشان بودند، جذب کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آنها به خوبی نقاط ضعف خود را پوشش دادند تا اینکه بازی حساس با شباب الاهلی فرا رسید. شاید هیچ هواداری باور نمی‌کرد که این ورزشگاه با این چمن همان نقش جهان باشد. عملکرد بازیکنان نیز به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و این نکته‌ای است که نمی‌توان نادیده گرفت. سپاهان، با مدیریت فولاد مبارکه که همیشه در زمینه حرفه‌ای‌گری، امکانات و خریدهای برتر پیشگام بوده، توانسته ترکیبی قوی و قابل توجه ایجاد کند.

در این مطلب امروز به بررسی عمق اسکواد سپاهان می‌پردازیم؛

دروازه‌بان‌ها:

در این پست، بدون هیچ شکی، پیام نیازمند همچنان شماره ۱ سپاهان و یکی از سنگربان‌های ملی‌پوش ایران است. او همیشه به عنوان گزینه اصلی درون دروازه قرار دارد. در کنار او، میرزازاد جوان نیز در چند بازی ثابت نشان داده که عملکرد خوبی دارد و از پتانسیل بالایی برخوردار است. او قطعاً می‌تواند در صورت بروز هرگونه اتفاق غیرمنتظره وارد میدان شود. همچنین، صالحی نیز به عنوان سومین دروازه‌بان در این لیست حضور دارد.

پیام نیازمند پیام نیازمند

مدافعان:

با خروج رضاییان، سپاهان یکی از موثرترین بازیکنان فصل گذشته‌اش را از دست داد. اما بلافاصله با ورود صالح حردانی، منطقه راست دفاعی به خوبی پوشش داده شد. علاوه بر این، نمی‌توان به سادگی از کنار خرید ارزشمند این فصل یعنی حزباوی جوان گذشت. در کنار این دو، اسامی آشنایی مانند دانشگر، یزدانی، هنانوف، احمدی، گودرزی و هادی محمدی به چشم می‌خورند که همگی از مدافعان برجسته و تاثیرگذار فصل قبل هستند.

حزباوی مدافع جدید سپاهان محمدامین حزباوی

هافبک‌ها:

در مرکز میدان، برایان دابو یکی از خارجی‌های باکیفیت لیگ به شمار می‌رود و بدون شک در تمام بازی‌ها از فیکس‌های اصلی تیم خواهد بود. در کنار او، جوانانی مثل آریا یوسفی، اسماعیل قلی‌زاده، محمد کریمی و ارشیا سرشوق می‌توانند با دوندگی بالا و خلاقیت خود، قدرت پرسینگ سپاهان را افزایش دهند. یک نگاه ساده به این ترکیب نشان می‌دهد که سپاهان امسال پر از بازیکنانی است که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارند.

آریا یوسفی آریا یوسفی

مهاجمان:

با اینکه شهریار مغانلو، گلزن فصل گذشته سپاهان، از تیم جدا شده، اما حضور کاوه رضایی، رضا اسدی، شکاری و سه خرید جوان و بااستعداد لیگ قبل یعنی جواد آقایی‌پور، لیموچی و محمد مهدی محبی (که در بازی با شباب الاهلی هم توانست گلزنی کند)، نوید خط حمله‌ای قوی و چند‌بعدی را می‌دهند. این خط حمله در تمام زمینه‌ها اعم از سرعت، تکنیک، شوت‌زنی و ضربات سر از روی ارسال‌های جناحین قدرتمند است.

جواد آقایی پور مهاجم جدید سپاهان جواد آقایی پور مهاجم جدید سپاهان

به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، امسال با ترکیب جوانگرایی و سرمایه‌گذاری برای آینده، سرعت را نیز به عنوان یک اولویت کلیدی در تیم خود مدنظر قرار داده است. سپاهان با دست پر از بازیکنان جوان و سرعتی، یکی از سریع‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود و با برنامه‌های متنوع، به ویژه در ضد حملات، می‌تواند تیمی زهردار و خطرناک باشد که رقبا را به چالش می‌کشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها