|

آشپزخانه باشگاه بارسلونا افتتاح شد

باشگاه بارسلونا با همکاری شرکت راپی، اولین سرویس تحویل غذای خود به نام «بارسا کیچن» را راه‌اندازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

این همکاری با هدف ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد به هواداران بلوگرانا در آمریکای لاتین صورت گرفته است. راپی که به عنوان شریک رسمی تحویل سفارشات باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود، وظیفه تحویل غذاها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ منوی بارسا کیچن شامل غذاهایی با الهام از دنیای بارسلونا است که در هفت شهر مکزیک، از جمله مکزیکوسیتی، مونتری، گوادالاخارا، تولوکا، سالتیلو، پوئبلا و مریدا در دسترس خواهد بود. ای ن منو شامل غذاهایی مانند برگر ۱۲۵ سالگی، ساندویچ مرغ لاماسیا و ناچوهای بارسا است که با سس آلی‌الی کاتالان طعم‌دار شده‌اند.

این همکاری بخشی از توافقنامه بین راپی و بارسلونا است که هدف آن ایجاد ارتباط عاطفی قوی و ماندگار با هواداران پرشور آمریکای لاتین است. این حرکت نوآورانه از سوی بارسلونا نشان می‌دهد که باشگاه‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل با هواداران و ایجاد درآمدهای جدید هستند.

همکاری باشگاه بارسلونا با شرکت راپی در حوزه خدمات تحویل غذا، نقش مهمی در رشد و توسعه باشگاه در آمریکای لاتین ایفا خواهد کرد. این منطقه به دلیل پتانسیل تجاری بالای خود، از اهمیت ویژه‌ای برای بارسلونا برخوردار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها