|

از میان این 2 ستاره خارجی کدام یک راهی پرسپولیس می شوند؟!

پرسپولیس همزمان با دو دفاع چپ باکیفیت درحال مذاکره است و مشخص نیست کدام بازیکن به جمع قرمزها اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالکریم حسن پس از لیگ بست‌وسوم از پرسپولیس جدا شد و به الوکره قطر پیوست. از همان روزهای اول نام یحیی عطیه‌الله مراکشی به‌عنوان جانشین مرد سال اسبق فوتبال آسیا مطرح شد اما روند مذاکرات به‌شکلی پیش رفت که پرونده جذب عطیه‌الله موقتا بسته شد.

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ یحیی برای حضور در ایران تردید داشت و مدیریت پرسپولیس هم که نمی‌خواست فرصت را از دست بدهد با بازیکنان دیگر وارد مذاکره شد. 

در این بین ایوب العلمود که از دوستان نزدیک عطیه‌الله محسوب می‌شود با تماس‌های خود نظر دفاع چپ مراکشی را عوض کرد.

پرسپولیس دقیقا در هفته دوم مرداد ماه بار دیگر با یحیی عطیه‌الله وارد مذاکره شد و این بار بازیکن هم تمایل خود برای حضور در ایران را نشان داد.

اکنون اما ژولت ناگی هم یکی دیگر از گزینه‌های جدی قرمزهای پایتخت برای جانشینی عبدالکریم حسن است. رضا درویش با ناگی مجارستانی هم صحبت‌های خوبی داشته و مبلغ رضایتنامه این بازیکن هم سنگین نیست. قرمزها اکنون در دوراهی ناگی-عطیه‌الله قرار گرفته‌اند و البته گفتنی است اولویت اول دفاع چپ مراکشی خواهد بود.

در این بین شایعه‌ای مبنی بر خرید همزمان هر دو بازیکن مطرح شده که طبق شنیده‌ها صحت ندارد و پرسپولیس تنها یکی از این دو بازیکن را جذب خواهد کرد.

نکته مهم اما به سهمیه‌های خارجی پرسپولیس برمی‌گردد، اگر دو سهمیه سوخته پرسپولیس (بابت عدم حضور حنانوف و باهویی در ۶۰ درصد مسابقات) برنگردد، قرمزها دفاع چپ هم نمی‌توانند جذب کنند و باید به حضور چهار بازیکن فعلی خود یعنی الکسیس گوئندوز، ایوب العلمود، گئورگی گولسیانی و اوستون اورونوف رضایت دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها