|

ورزشگاه میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر مشخص شد

ورزشگاه جدیدی میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به روند مرمت و بازسازی استادیوم آزادی، ورزشگاه تختی به‌عنوان گزینه جایگزین برای میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ این ورزشگاه که سال‌هاست مسابقه‌ای در آن برگزار نشده، با مشکلات فراوانی مواجه است و آماده‌سازی آن طی هفته‌های اخیر به قدری نبوده که بتواند میزبان دیدارهای ابتدایی لیگ برتر بیست و چهارم باشد.

با توجه به وضعیت کنونی ورزشگاه تختی، احتمال می‌رود که دیدارهای استقلال و پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود. این استادیوم که به دلیل کمبودهای ورزشگاه شهید نصیری یزد، قرار بود میزبان دیدارهای خانگی چادرملوی اردکان نیز باشد.

بدین ترتیب، تا زمان آماده‌سازی ورزشگاه تختی، مسابقات خانگی تیم چادرملو به ورزشگاه امام خمینی اراک منتقل می‌شود. همچنین، هوادار نیز در این مدت دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد کرد. این ورزشگاه که به دلیل مسائل استانداردسازی از فهرست ورزشگاه‌های میزبان خارج شده بود، دوباره به عنوان محل برگزاری مسابقات لیگ معرفی شده است و شاهد حضور شاگردان مهدی رحمتی در این ورزشگاه خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها