|

الکسیس گوئندوز گلر 500 هزار یورویی احتمالی پرسپولیس کیست؟

گوئندوز 28 سال سن دارد و در ترنسفرمارکت 500 هزار یورو می‌ارزد

لینک کوتاه کپی شد

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با الکسیس گوئندوز به توافق رسیده و این بازیکن در لیگ بیست‌وچهارم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، علیرضا بیرانوند در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم دست به یک اقدام عجیب زد و دوباره قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و درنهایت با عقد قراردادی به تراکتور ملحق شود.

رضا درویش پس از جدایی علیرضا بیرانوند جستجو خود برای یافتن جانشین این دروازه‌بان را آغاز کرد و حالا و بعد از مطرح شدن اسم کلی گزینه داخلی و خارجی، نهایتا با الکسیس گوئندوز به توافق رسیده است. گوئندوز 28 سال سن دارد و در ترنسفرمارکت 500 هزار یورو می‌ارزد. این دروازه‌بان الجزایری بیشتر دوران فوتبال خود را در فرانسه گذرانده و اکنون از باشگاه بلوزداد الجزایر به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق خواهد شد.

مدیریت پرسپولیس طبق ادعای یکی از روزنامه‌ها برای جذب این بازیکن، 800 هزار دلار هزینه کرده و الکسیس گوئندوز به‌زودی برای شرکت در تمرینات قرمزها راهی ترکیه می‌شود. طبق شنیده‌ها قرارداد این دروازه‌بان دو ساله است و باید دید او در لیگ بیست‌وچهارم چه عملکردی دارد و می‌تواند جانشین مناسبی برای علیرضا بیرانوند باشد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها