|

مهاجم پرسپولیس گاریدو کیست؟

عیسی آل کثیر و علی علیپور رقابت سنگینی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهند داشت

لینک کوتاه کپی شد

خوان کارلوس گاریدو نشان داده به فوتبال هجومی علاقه دارد و ظاهرا در لیگ بیست‌وچهارم قرار است شاهد یک پرسپولیس متفاوت باشیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پرسپولیسی‌ها در لیگ بیست‌وسوم به مقام قهرمانی رسیدند و این مهم با اوسمار ویرا به‌دست آمد.

سرمربی قهرمان پس از اتمام لیگ برتر به کشور خود سفر کرد و سپس سرمربی بوریرام تایلند شد تا قرمزها بار دیگر به‌دنبال سرمربی جدید، چرخی در بازار بزنند. رضا درویش سرانجام خوان کارلوس گاریدو را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کرد و مرد اسپانیایی چند وقتی است که کار خود را آغاز کرده است.

گاریدو بسیار آدم منظمی است و در کار سخت‌گیر. یکی از بازیکنان پرسپولیس درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفته است: "آدم خاصی است، با اکثر ما ارتباطات خوبی برقرار کرده و البته نظم برای او اهمیت بالایی دارد. اوضاع خوبی داریم و بدن‌هایمان درحال نزدیک شدن به فرم ایده‌آل هستند".

پرسپولیس روز گذشته در دیداری دوستانه برابر اکسین تهران قرار گرفت و با نتیجه 13 بر صفر پیروز شد. ترکیب پرسپولیس در نیمه اول مسابقه به شرح زیر بود:

مهرشاد اسدی، ایوب العملود، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور

طبق شنیده‌ها گاریدو آزادی عمل زیادی به ایوب العملود و وحید امیری داده بود و این دو بازیکن در بیشتر دقایق، در زمین حریف حضور داشتند. این تاکتیک هجومی گاریدو نشان می‌دهد که او احتمالا با دو هافبک دفاعی وارد لیگ بیست‌وچهارم خواهد شد. روز گذشته زوج مسعود ریگی و خدابنده‌لو نیمه اول را بازی کردند و در نیمه دوم تنها سینا اسدبیگی جانشین ریگی شد تا تغییری در شاکله اصلی تیم ایجاد نشود. پرسپولیس گاریدو در هنگام حمله آرایش 3-3-4 به خود می‌گیرد و در دفاع این سیستم به 1-3-2-4 تغییر پیدا می‌کند.

نکته بعدی اما به استفاده سرمربی اسپانیایی از یک مهاجم برمی‌گردد. عیسی آل کثیر و علی علیپور رقابت سنگینی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهند داشت چراکه این سرمربی اعتقادی به بازی با دو مهاجم ندارد و از بین علیپور و آل کثیر تنها یک نفر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

اکنون باید منتظر ماند و دید پرسپولیس با خوان کارلوس گاریدو در لیگ بیست‌وچهارم چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند بار دیگر به عنوان قهرمانی برسد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها