|

هشدار پیشکسوت استقلال به رامین رضاییان

محسن بیاتی نیا: در دوران من بازیکنی آمده بود که هپاتیت داشت یا بازیکنی می آمد که ما اصلا نمی دانستیم چه کسی او را آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

محسن بیاتی نیا پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این تیم در نقل و انتقالات  گفت: راستش را بخواهید من دوست ندارم در مورد خریدهای جدید استقلال صحبتی کنم چون اخبار ضد و نقیضی وجود دارد. تمام خریدهای جدید با نظر مدیریت و سرمربی تیم انجام شده و طبیعی است آنها به شرایط تیم بیشتر واقف هستند. البته هواداران انتظار دارند که با خریدهای جدید تیم کیفیت بهتری داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ بیاتی نیا یک نکته مهم در مورد جذب رامین رضاییان می گوید و اعتقاد دارد خطر مصدومیت در کمین این بازیکن است:  وقتی بازیکنان بزرگ بین تیم ها جا به جا می شوند، بعد از یک مدت اگر نتوانند فشار را کنترل کنند با مشکل روبرو می شوند. انتقال های جنجالی در گذشته اتفاق افتاده و در آینده هم اتفاق خواهد افتاد، فقط من این را بگویم یک بازیکنان در ۲ حالت مصدوم می شوند؛ یا زمانی که اصلا آمادگی ندارند یا مواقعی که فوق العاده آماده هستند چراکه بازیکن در این حالت بیش از توانش تلاش می کند تا شایستگی هایش را اثبات کند، مخصوصا زمانی که فشار هوداران رقیب روی او زیاد می شود. به نظر رامین رضاییان جدا از توانایی بدنی  باید از نظر روحی و روانی خودش را کنترل کند تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها