|

به 3 دلیل فصل جدید لالیگا را از دست ندهید!

دلایل زیادی وجود دارد که لیگ اسپانیا در فصل پیش رو یعنی فصل 2024/25 نسبت به فصل قبل یعنی فصل 2023/24 جذاب تر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارشی که سازمان لیگ فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا منتشر کرده است، مشخص شده است که حدود 90 درصد از بلیت های ورزشگاه ها برای فصل جدید بازی های لالیگا به فروش رفته است و این قضیه نشان می دهد که لالیگا همچنان به شدت مورد استقبال هواداران فوتبال خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در ادامه به سه دلیل از این دلایل اشاره می کنیم.

یک -  در تابستان ستاره ای مثل کیلیان امباپه به رئال مادرید اضافه شده است. امباپه در مراسم معارفه اش توانست ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را تقریبا پر کند. او خودش یکی از عوامل جذابیت فصل جدید لالیگا است. از سوی دیگر در ترکیب بارسلونا بازیکنی مثل لامین یامال تبدیل به یک ستاره شده است و به شدت مورد توجه است. ستاره های جدید لالیگا بدون تردید یکی از عوامل جذابیت این لیگ هستند.

دو -  دلیل دوم می تواند بازگشت بارسلونا به ورزشگاه نیوکمپ باشد. بارسا در فصل گذشته بازی های خانگی خود را در مونتجوئیک برگزار می کرد. حالا در فصل جدید بارسا قرار است از ماه دسامبر به ورزشگاه نیوکمپ برگردد؛ همین قضیه یکی از جذابیت های لالیگا در فصل جدید خواهد بود.

سه -  در فصل جدید، بلیت تیم هایی مثل اتلتیکو مادرید، رئال بتیس و رئال سوسیداد با فروش بیشتری نسبت به فصل قبل مواجه شده است. به نظر می رسد که هواداران این تیم ها برای فصل جدید امید زیادی به تیم هایشان دارند و لالیگا از حالتی که یک رقابت میان بارسلونا و رئال مادرید باشد در آمده است. همان طور که در فصل قبل ژیرونا تبدیل به یک تیم شگفتی ساز شد و در رده سوم قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها