|

گواردیولا در سیتی ماندنی شد؟

در فاصله یک سال مانده به اتمام قرارداد، گواردیولا راجع به آینده‌اش در منچسترسیتی صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان فصل گذشته و پس از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، پپ گواردیولا در مصاحبه‌ای خبرساز اعلام کرد که به جدایی از منچسترسیتی نزدیک شده‌است . همین موضوع، شایعات زیادی را مبنی بر تمدیدنکردن این سرمربی موفق با سیتیزن‌ها مطرح کرد و بسیاری گمان بردند که پپ در پایان فصل 25-2024 و همزمان با اتمام قراردادش، جمع آبی‌پوشان را ترک خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ در کنفرانس خبری پیش از جدال دوستانه منچسترسیتی با میلان، از پپ گواردیولا راجع به آینده‌اش سوال شد و سرمربی اسپانیایی این‌گونه پاسخ داد:

شاید اشتباه کردم که آن حرف‌ها را در زمان مناسب نگفتم، اما منظور من این بود که من هشت سال در منچستر سیتی بودم و طبیعتا این امکان وجود ندارد که هشت سال دیگر هم اینجا باشم. به همین دلیل است که من به ترک کردن منچسترسیتی نزدیک‌ترم تا ماندن در این تیم. منظور من اصلا این نبود که می‌خواهم بروم. وقتی قرار شد منچستر را ترک کنم، خودم اعلام خواهم کرد. خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

تمدید قرارداد؟

این موضوع را رد نمی‌کنم. خودم دوست دارم بمانم، نمی‌خواهم احساساتم را انکار کنم. فقط می‌خواهم مطمئن شوم که این تصمیم، درست است یا نه. اما من مطمئن هستم که هشت سال دیگر نخواهم ماند، زیرا فکر می‌کنم بازیکنان و مدیران به تنوع و اتفاقی تازه نیاز دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها