|

کنایه کلوپ به قهرمانی های پپ با سیتی

سرمربی آلمانی هرگز قهرمانی هایی که با اختلاف کم آنها را به سیتی واگذار کرد را فراموش نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

دوران یورگن کلوپ در لیورپول پس از دیدار با وولورهمپتون تمام می شود. کلوپ حدود یک دهه در بالاترین سطح فوتبال انگلیس حضور داشت و طی این مدت به خاطر وجود تیمی به نام منچسترسیتی، دستش از بردن چند جام کوتاه ماند.

کلوپ اخیرا در یک پادکست حاضر شد و در مورد این دوران به شکل مفصل حرف زد. سرمربی آلمانی در بخشی از صحبت هایش در مورد قهرمانی هایی حرف زد که آنها را با اختلاف بسیار کم به منچسترسیتی واگذار کرد. یکی مربوط به فصل 22-2021 و دیگری مربوط به فصل 19-2018، فصل هایی که لیورپول تنها یک امتیاز تا منچسترسیتیِ قهرمان فاصله داشت. 

پس از این که گل وینی کمپانی باعث شد قهرمان لیگ برتر نشویم (فصل 19-2018)، خطای هند اعلام نشده رودری هم همین ماجرا را تکرار کرد. وضعیت دیوانه واری بود. ما در اتوبوس بودیم و همه یک صدا فریاد زدیم «هَند». صبر کنید. واقعا داور نمی خواهد آن را اعلام کند؟

 یورگن کلوپ به صحنه زیر اشاره می کند. در جریان دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در فصل 22-2021، منچسترسیتی با تک گل فیل فودن مقابل اورتون به پیروزی رسید. اورتون خیلی زود بعد از دریافت گل، شانس به تساوی کشاندن کار را داشت اما کریس کاوانا، داور 36 ساله مسابقه، پس از بررسی VAR گفت که هیچ خطایی رخ نداده است. 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها