|

تراکتور مقصد احتمالی سعید مهری؟

بعد از نیم‌فصل پرماجرا در فوتبال باشگاهی قبرس به نظر می‌رسد که دوران لژیونری سعید مهری به پایان رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

سعید مهری از جمله بازیکنان خبرساز و پرماجرای فوتبال ایران محسوب می‌شود. مهری فصل گذشته عضوی از تیم استقلال بود اما بعد از 4 فصل حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت، هافبک باتجربه استقلالی‌ها تصمیم به ترک این تیم گرفت و با دریافت رضایت‌نامه‌اش انتقالی پرسروصدا را رقم زد؛ به‌طوری‌که با جدایی از استقلال راهی آپوئل نیکوزیا قبرس شد و در پرافتخارترین تیم باشگاهی قبرس کار خود را زیرنظر ریکاردو سا پینتو آغاز کرد و روزهای جالبی را در قامت بازیکن لژیونر پشت سر گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، مهری در شرایطی راهی آپوئل شد که در دوران حضور ریکاردو سا پینتو در استقلال، چهره موردپسند این سرمربی پرتغالی بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که در دوران سرمربیگری محمود فکری، فرهاد مجیدی و البته جواد نکونام، سبک بازی سعید مهری چندان موردپسند آن‌ها نبود اما سرمربی پرتغالی اعتقاد ویژه‌ای به مهری داشت و بعد از حضورش در فوتبال قبرس هم تصمیم گرفت که با او همکاری کند اما حالا جدایی سا پینتو از آپوئل، آینده کاری سعید مهری در تیم قبرسی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

ساپینتو جدا شد، مهری در لیست فروش آپوئل

داوید گایه‌گو، سرمربی جدید آپوئل نیکوزیا اعتقاد چندانی به ادامه همکاری با سعید مهری ندارد. جالب آنکه مهری در دوران کوتاه حضورش در فوتبال قبرس توانست 10 بار فرصت بازی در ترکیب تیم آپوئل نیکوزیا را به‌دست آورد و یک‌بار در نقش گل‌ساز در ترکیب این تیم درخشید و موفق به چشیدن طعم قهرمانی فوتبال باشگاهی قبرس شد! گفته می‌شود عدم اعتقاد گایه‌گو باعث شده تا مدیران باشگاه قبرسی با وجود آنکه 2 فصل دیگر از قرارداد سعید مهری باقی‌مانده، نسبت به فروش او و خارج‌کردن نامش از فهرست تیم چراغ سبز نشان بدهند.

تراکتور، مقصد احتمالی مهری؟

رسانه‌های قبرسی در شرایطی خبر جدایی قریب‌الوقوع سعید مهری از آپوئل نیکوزیا قبرس را پوشش داده‌اند که آن‌ها مدعی شده‌اند که 2 باشگاه ایرانی خواهان جذب سعید مهری هستند. تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، 2 باشگاهی هستند که از آن‌ها به عنوان مشتری احتمالی سعید مهری یاد می‌شود اما با توجه به پر شدن سهمیه بازیکن داخلی سپاهان، انتقال سعید مهری به تیم اصفهانی منتفی به نظر می‌رسد اما با توجه به خاطرات خوب مهری از دوران حضورش در تراکتور، احتمال حضور این بازیکن باتجربه در تیم تبریزی دور از ذهن نیست.

خاطرات خوش مهری از فوتبال تبریز

سعید مهری، فوتبالیست اهل میانه کار خود از تیم شهرداری تبریز آغاز کرد و سپس در تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور تبریز کارش را پیش برد و بعد از آن به استقلال پیوست. جالب آنکه در دوران حضورش در تراکتور، مهری موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی هم شد و حالا با توجه به زمان‌بر شدن پروسه جذب پویا پورعلی، احتمال چرخش تراکتوری‌ها به سوی سعید مهری و جذب این هافبک باتجربه دور از ذهن نیست. آن‌طور که به نظر می‌رسد دوران لژیونری این هافبک 26 ساله خیلی زود به پایان رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او در همین پنجره تابستانی به فوتبال باشگاهی ایران بازخواهد گشت!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها