|

چه شد که بمب پر سر و صدای تراکتوری ها خنثی شد؟

با وجود قرارداد به امضا رسیده، انتقال مهند علی به تراکتور تبریز منتفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور تبریز جزو تیم‌های فعال بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود و سرخ‌پوشان تبریزی طی روزهای گذشته در تلاش بوده‌اند تا مطابق با خواسته‌های دراگان اسکوچیچ فهرست تیم خود را تقویت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، در کنار جذب 3 ستاره کلیدی پرسپولیس (علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی) سرخ‌پوشان تبریزی به سراغ جذب 2 مهره خارجی رفتند و با ایگور پوستونسکی و مهند علی به توافق رسیدند تا هم خط هافبک و هم فاز تهاجمی تیم‌شان را تقویت کنند.

ماشین گلزنی عراقی به تراکتور پیوست اما ...

پوستونسکی بعد از گذراندن تست‌های پزشکی رسماً در قامت هافبک دفاعی جدید تراکتور معرفی شد اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد برای مهند علی پیش رفت. ستاره 24 ساله فوتبال عراق که در عرصه ملی تجربه ثبت 20 گل در 48 بازی را دارد، با تجربه بازی در تیم‌های مختلف از جمله الشرطه و الکهربا عراق، الدحیل و السیلیه قطر، پورتیموننسه پرتغال و آریس سالونیک یونان پذیرفت که در فوتبال باشگاهی ایران کار خود را دنبال کند و به تراکتور پیوست.

مصدومیت، عامل جدایی مهند علی از تراکتور!

رسانه رسمی باشگاه تراکتور در حالی خبر سفر ستاره عراقی تبریز و رسمی‌شدن قرارداد او با این باشگاه را مخابره کرد که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد مهند علی نتوانسته تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد؛ به‌طوری‌که ستاره عراقی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی بوده و همین مسئله باعث شده تا سرخ‌پوشان تبریزی قید همکاری با این مهاجم گلزن و 24 ساله را بزنند و طبق آخرین خبرها، با وجود قرارداد به امضا رسیده میان مهند علی و تراکتور، این مهاجم عراقی در فصل پیش‌رو برای تراکتور به میدان نخواهد رفت!

جدایی ستاره عراقی تایید شد، بیرانوند و ترابی سرباز نیستند

تراکتوری‌ها دقایقی قبل رسماً خبر عدم انتقال مهند علی را مخابره کردند که در خبر منتشره از سوی باشگاه تبریزی آمده است: «شرایط همکاری باشگاه تراکتور با مهندعلی، مهاجم تیم ملی عراق فراهم نشد و باشگاه تراکتور برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارد. باشگاه تراکتور به دنبال تقویت خط حمله تیم با بازیکنان جایگزین است». جالب آنکه باشگاه تراکتور خبر سرباز شدن علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی را هم تکذیب کرد و توضیح داد که این 2 ستاره کلیدی سرخ‌پوشان تبریزی از معافیت تحصیلی برخوردار هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها