|

سردار آزمون به لیگ امارات می رود؟!

سردار آزمون در آستانه جدایی از لورکوزن است اما مقصد او همچنان نامعلوم است و رسانه ها در این باره گمانه زنی هایی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان که فصل گذشته را به صورت قرضی در رم ایتالیا سپری کرد، پس از بازگشت به بایرلورکوزن به دلیل مسائل انضباطی از سوی ژابی آلونسو سرمربی این تیم از حضور در تمرینات گروهی منع شده است. این اتفاق باعث شده تا جدایی این بازیکن از جمع لورکوزنی‌ها قریب به یقین شود.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ در این میان، خبرهای مختلفی از مقصد بعدی سردار به گوش می‌رسد. روزنامه بیلد آلمان مدعی شده است که یک باشگاه اماراتی حاضر است برای جذب آزمون رقمی بین 8 تا 10 میلیون یورو بپردازد. از سوی دیگر، روزنامه کیکر آلمان نیز از تمایل سردار برای حضور در لیگ امارات خبر داده و مدعی است که او در صورت فراهم شدن شرایط مالی، حضور در امارات را به پیوستن به سویا ترجیح می‌دهد.

انتقال قرضی به سویا دیگر گزینه پیش روی سردار است. گفته می‌شود باشگاه اسپانیایی از انتقال قرضی این بازیکن استقبال خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که سردار تمایل چندانی به حضور در لالیگا ندارد و ترجیح می‌دهد راهی لیگ امارات شود.

با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد که در روزهای آینده تکلیف نهایی آینده سردار آزمون مشخص خواهد شد. باید دید که این مهاجم ملی‌پوش راهی لیگ امارات می‌شود یا به جمع شاگردان جولین لوپتگی در سویا خواهد پیوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها