|

اولین پیشنهاد رسمی بارسلونا به ستاره یورو

بارسلونا با ارائه قرارداد 6 ساله به دنی اولمو و پرداخت حدود 60 میلیون یورو به باشگاه لایپزیش به دنبال جذب این هافبک اسپانیایی است.

لینک کوتاه کپی شد

دنی اولمو، هافبک 26 ساله لایپزیش و یکی از اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در این تابستان، اولین پیشنهاد رسمی را از آبی‌اناری‌ها دریافت کرده است. نمایندگان این ملی‌پوش اسپانیایی  پیشنهادی کتبی از بارسلونا دریافت کرده‌اند که در آن به اولمو  قراردادی 6 ساله پیشنهاد شده است. لایپزیش در ازای این انتقال بین 50 تا 60 میلیون یورو (ثابت و متغیر) دریافت خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ با وجود اینکه مهلت 60 میلیون یورویی این بند در روز شنبه (20 جولای 2024) به پایان می‌رسد، اولمو و نمایندگانش موفق شده‌اند لایپزیش را متقاعد کنند که این رقم را برای چند هفته دیگر تمدید کنند. اولمو، نمایندگانش و خانواده‌اش از فردا به طور کامل پیشنهاد بارسلونا را بررسی خواهند کرد و آن را به لایپزیش نیز ارائه می‌کنند. لایپزیش در نهایت در مورد این انتقال تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

دنی اولمو هافبک اسپانیایی باشگاه لایپزیش

اولمو در همین هفته در مراسمی اعلام کرد که باشگاهی که خواهان اوست باید با ارائه پیشنهادی، جدیت خودش را نشان دهد. بارسلونا به سرعت واکنش نشان داد و پیشنهاد خود را به نمایندگان اولمو ارائه کرد. بارسلونا همان سیاست پرداخت دستمزد که در مورد لواندوفسکی یا گوندوعان انجام داد را برای انطباق با قوانین " فیرپلی مالی لالیگا " در مورد اولمو به کار خواهد بست. بدین‌ترتیب که در دو فصل اول پیشنهاد دستمزد کمتری ارائه می‌دهد و از سال سوم به بعد دستمزد بازیکن افزایش خواهد یافت.

در حالی که همه منتظر پاسخ لایپزیش هستند، اولمو به نظر می‌رسد که پیشنهاد بارسلونا را با نگاه مثبتی می‌بیند، اما هنوز در حال بررسی دقیق آن است؛ چراکه پیشنهادهای باشگاه‌های بزرگ اروپایی دیگر مانند منچسترسیتی، بایرن مونیخ، لیورپول، منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید را نیز روی میز می‌بیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها