|

گزینه نقل و انتقالاتی رئال مادرید با منچستریونایتد به توافق رسید

لنی یورو راهی انگلستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته دیوید اورنستین، لنی یورو برای شرکت در تست‌های پزشکی باشگاه منچستریونایتد راهی انگلستان شده است. این مدافع 18 ساله به زودی به اولدترافورد می‌‌رسد تا انتقال او به جمع شیاطین سرخ نهایی شود. انتظار می‌رود یونایتد به زودی با لیل به توافق نهایی دست یابد، چرا که باشگاه فرانسوی پیشنهاد 62 میلیون یورویی قرمزها را پذیرفته و بدین ترتیب اجازه جدایی یورو را صادر کرده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ با وجود این‌که لنی یورو گزینه محبوب رئال مادرید برای استحکام خط دفاعی بوده، اما پیشنهاد لوس‌بلانکوس هرگز لیل را راضی نکرد. رئال مادرید چندی پیش، پیشنهادی به ارزش 10+20 میلیون یورو ارائه کرده بود که توسط لیل رد شد. حال، یکی از برترین استعدادهای فوتبال فرانسه نزدیک به درهای اولدترافورد قرار دارد، مگر این‌که رئال طی ساعات آینده با رقمی هنگفت، دوباره پای میز مذاکره با لیل بنشیند.

علاوه بر رئال مادرید، پاری سن ژرمن و لیورپول دیگر تیم‌های علاقه‌مند به لنی یورو بودند؛ با این حال، یونایتد مصرانه به تلاش‌های خود ادامه داد و او را به شمال غربی انگلیس کشاند. به جز یک اتفاق غیرمنتظره در لحظات آخر، به نظر می‌رسد این ماموریت به زودی به ثمر خواهد نشست.

تکمیلی از رومانو

منچستریونایتد می‌خواهد هر چه سریعتر انتقال لنی یورو که به انگلیس سفر کرده را نهایی کند تا احتمال هر گونه هایجک از سوی رئال مادرید به صفر برسد. قرارداد یورو با باشگاه منچستری 5 ساله (تا تابستان 2029) خواهد بود و حقوق 9 میلیون یورویی او سال‌به‌سال افزایش خواهد یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها