|

کار سخت استقلال و پرسپولیس برای جذب شاه ماهی

رامین رضاییان که بعد از قهرمانی سپاهان در جام حذفی اعلام کرد از این تیم جدا می شود، حالا مشتریان زیادی پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اعلام جدایی رامین رضاییان از سپاهان، تیم های زیادی برای جذب این مدافع راست آماده لیگ برتر دست به کار شدند. پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ پایتخت از مشتریان رامین رضاییان هستند که گفته می شود به جذب او علاقه نشان داده اند اما رامین رضاییان راه سختی برای استقلالی یا پرسپولیسی شدن دارد!

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ رامین رضاییان معتقد است با سپاهان قرارداد ندارد و می تواند به هر باشگاهی بپیوندد ولی باشگاه سپاهان تاکید دارد رامین رضاییان قرارداد دارد و فقط باشگاه های خارجی می توانند این بازیکن را جذب کنند.

همانطور که می دانید بند فسخ قرارداد رامین رضاییان برای باشگاه های خارجی فعال است و برای باشگاه های ایرانی غیرفعال؛ باشگاه های ایرانی باید رضایت سپاهان را برای جذب رامین رضاییان جلب کنند.

داستان از این قرار است که باشگاه سپاهان در قراردادی که به سازمان لیگ داده است، بند فسخی نگذاشته و اگر این بند فسخ در قرارداد رامین رضاییان در سازمان لیگ وجود داشت، باشگاه های ایرانی هم مانند باشگاه های خارجی می توانستند رامین رضاییان را جذب کنند.

در نتیجه و با توجه به این بند، استقلال و پرسپولیس و یا هر باشگاه ایرانی برای جذب رامین رضاییان باید رضایت سپاهان را جلب کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها