|

صحبت های رضا درویش در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس

رضا درویش: با هماهنگی با گاریدو در پست‌هایی که بازیکنان جدا شدند افرادی در شأن باشگاه پرسپولیس جذب می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

از ساعت یازده امروز، مراسم معارفه خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور رضا درویش مدیرعامل تیم و خبرنگاران شروع شد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ رضا درویش  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این مراسم اظهار داشت:

در باشگاه پرسپولیس پس از اینکه چندین گزینه را مورد بررسی قرار دادیم، در نهایت به خوان کارلوس گاریدو رسیدیم. چندین بار با وی جلسه داشتیم که در نهایت بعد از تفاهم با این مربی به توافق رسیدیم و قرارداد خود را امضا کردیم.

وی گفت:

امیدوارم با حمایت و همدلی همیشگی بتوانیم به آن چیزی که هواداران توقع دارند برسیم و قهرمانی‌های مختلفی را به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم در فصل نقل و انتقالات گفت:

چند بازیکن مد نظر ما بودند که با آن‌ها وارد مذاکره شدیم. با گاریدو در این خصوص مشورت کردیم و توافقات حاصل شده است. با هماهنگی این مربی در پست‌هایی که بازیکنان جدا شدند افرادی را جذب خواهیم کرد که در شأن نام پرسپولیس باشند.

درویش وضعیت مالکیت باشگاه را اینگونه شرح داد:

بانک شهر قبل از اینکه متولی ما باشد همیشه همراه ما بوده و همواره به ما کمک کرده است. بعد از واگذاری، متولی باشگاه کنسرسیوم بانک‌ها شدند اما در این شرایط نیز همچنان بانک شهر همراه ما بوده است. برای اولین بار ما توانستیم با کمک این بانک بدهی تمامی بازیکنان را پرداخت کنیم. امیدوارم سایر بانک‌ها نیز وارد میدان شوند و پرسپولیس را کمک کنند.

درویش درباره عبدالکریم حسن اینگونه گفت:

چند باشگاه قطری به عبدالکریم حسن پیشنهاد دادند به باشگاه نامه زدند و نماینده به ایران فرستادند. حسن گفته دوست دارم به قطر برگردم اما گفتیم فکر جدایی را از سر بیرون کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها