|

سپاهان گزینه نقل و انتقالات استقلال را هایجک کرد!

شنیده ها حاکی از آن است که جواد آقایی پور مهاجم 24 ساله استقلال خوزستان فصل آینده لباس سپاهان را می پوشد.

لینک کوتاه کپی شد

با فرارسیدن فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، بازار خرید و فروش ها و گمانه زنی ها درباره آینده فوتبالیست ها به خصوص ستاره های فصل گذشته داغ تر از همیشه در رسانه ها منتشر می شود. جواد آقایی پور که فصل گذشته درخشش بی نظیری در استقلال خوزستان داشت از سه تیم مدعی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و همچنین تیم اورنبورگ روسیه پیشنهاد دریافت کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ جواد آقایی پور تا آستانه عقد قرارداد با اورنبورگ هم پیش رفت اما پیشنهادات داخلی وسوسه انگیز، او را در ایران و پای میز مذاکره با سه تیم مدعی لیگ برتری نگه داشت. در ایتدا اینطور به نظر می رسید که استقلال شانس بسیار بالایی برای جذب او دارد و حتی آبی ها حاضر به پرداخت مبلغ رضایتنامه 30 میلیاردی او به استقلال خوزستان بودند اما شب گذشته همه چیز تغییر کرد.

سپاهانی ها و به خصوص مهدی آذربایجانی مدیرعامل طلایی ها در گفتگوی طولانی که با مدیربرنامه های جواد آقایی پور و خود این بازیکن داشته اند، او را مجاب به پیوستن به سپاهان کردند و در نهایت این بازیکن به زودی به طور رسمی به سپاهان می پیوندد.

با رسمی شدن این انتقال، استقلال در جذب این بازیکن قافیه را سپاهان باخت و جواد آقایی پور می تواند در تیم اصفهانی به درخشش خود در خط حمله ادامه دهد. گفته می شود مبلغ پیشنهادی سپاهان به جواد آقایی پور کمی بیشتر از استقلال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها