|

امباپه به ادامه بازی های یورو 2024 می رسد؟

فرانسه در دیدار اول گروهی در رقابت‌های یورو 22024 مقابل اتریش ضربه بدی خورد و امباپه از ناحیه بینی مصدوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

اما خبر خوش برای هواداران این تیم این است که امباپه به آمادگی کامل برگشته و در تمرینات تیم شرکت کرده است. به گزارش ESPN، امباپه در یک بازی دوستانه که برای سرعت بخشیدن به روند ریکاوری او ترتیب داده شده بود شرکت کرد و به همراه بازیکنان فرانسوی که در تساوی بدون گل مقابل هلند حضور نداشتند در برابر تیم زیر ۲۱ ساله‌های پادربورن حضور یافت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از پارس فوتبال؛ این مسابقه شامل دو نیمه ۳۰ دقیقه‌ای بود و امباپه توانست بدون تلاش بیش از حد، آمادگی بازی کردن را به دست آورد. این مهاجم ۲۵ ساله در بال چپ بازی کرد و با اولیویه ژیرو همکاری خوبی ایجاد کرد و با زدن دو گل و ساختن دو گل دیگر آمادگی جسمانی خود را به نمایش گذاشت. عملکرد خوب او نشانه آشکاری از ریکاوری و آمادگی کامل برای پیوستن مجدد به تیم در شرایط رقابتی‌تر بود. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که قبل از بازی به بازیکنان جوان پادربورن توصیه شده بود که از تکل‌های تهاجمی و تماس نزدیک خودداری کنند تا محیطی امن برای بازگشت امباپه ایجاد شود.

امباپه در طول این بازی دوستانه از یک ماسک مشکی سفارشی برای محافظت از بینی خود استفاده می‌کرد. علیرغم بازگشت موفقیت‌آمیزی که داشت هنوز مشخص نیست که آیا در دیدار فرانسه برابر لهستان در روز سه‌شنبه در دورتموند بازی خواهد کرد یا خیر. این بازی برای صدرنشینی در گروه بسیار مهم است و دیدیه دشان سرمربی تیم احتمالاً پس از آخرین جلسه تمرینی روز دوشنبه در مورد حضور امباپه تصمیم خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها