|

ماتزاری سرمربی فصل پیش ناپولی با پرسپولیس تمام کرد

ماتزاری 62 ساله سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مثل سمپدوریا، اینتر، ناپولی (در دو مقطع)، تورینو و کالیاری را در کارنامه دارد

لینک کوتاه کپی شد

معروفترین خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات ادعا کرد سرمربی فصل گذشته ناپولی در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس به شکلی کاملا بی سر و صدا در حال پیگیری مذاکرات و انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند دی مارتریو خبرنگار معروف ایتالیایی خبر داد که والتر ماتزاری سرمربی فصل گذشته باشگاه ناپولی در آستانه عقد قرارداد با قهرمان لیگ برتر ایران است.

دی مارتریو معروفترین خبرنگار جهان در عرصه نقل و انتقالات است و یک منبع موثق در این شاخه برای همه رسانه‌های دنیا محسوب می‌شود. شاید باور کردن این خبر که سرمربی فصل گذشته ناپولی پیشنهاد یک باشگاه آسیایی آن هم از ایران را بپذیرد کمی سخت باشد اما وقتی کسی مثل دی مارتریو این خبر را می‌دهد باید آن را جدی گرفت.

اگر این اتفاق بیفتد احتمالا شاهد حضور یک مربی بزرگ و سرشناس جهانی در پرسپولیس خواهیم بود. هر چند که ماتزاری یکی از معیارهای مهم باشگاه پرسپولیس یعنی «شناخت از فوتبال ایران» را ندارد اما نام او آنقدر بزرگ هست که مدیران باشگاه پرسپولیس از این مسأله چشم‌پوشی کنند و سکان هدایت تیم‌شان را به این ایتالیایی سرشناس بسپارند.

ماتزاری 62 ساله سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مثل سمپدوریا، اینتر، ناپولی (در دو مقطع)، تورینو و کالیاری را در کارنامه دارد. او در 30 بهمن ماه سال گذشته پس از کسب نتایج نه چندان خوب در ناپولی از این باشگاه جدا شد و از آن روز تا حالا بدون تیم است. 

مهم‌ترین عناوینی که ماتزاری کسب کرده است نایب قهرمانی با سمپدوریا در جام حذفی ایتالیا، قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا با ناپولی در دوره اول کار در این باشگاه در سال‌های 2011 تا 2013 است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها