|

محمد عواد گزینه مصری دوازه بانی پرسپولیس کیست؟

محمد عواد دروازه‌بان 31 ساله الزمالک درحالی با یک پیشنهاد از لیگ برتر ایران مواجه شده که قراردادش با الزمالک، پایان فصل جاری به پایان می‌رسد

لینک کوتاه کپی شد

 آیا قرار است یک دروازه‌بان مصری جانشین احتمالی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس باشد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، دیروز بود که خبر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس منتشر شد تا شاهد یک اتفاق تکراری برای دومین فصل متوالی باشیم.

پس از فسخ قرارداد بیرانوند، به نظر می‌رسید که سناریوی سال گذشته تکرار شود و این دروازه‌بان ملی‌پوش پس از کش و قوسهای فراوان در جمع قرمزهای پایتخت باقی بماند. اما اینبار مدیران باشگاه پرسپولیس چنین قصدی نداشتند و اعلام کردند، ضمن پیگیری حقوقی ماجرای فسخ قرارداد علی بیرو، به دنبال دروازه‌بان دیگری هستند.

همین باعث شد تا نام چند گزینه مثل امیر عابدزاده به عنوان دروازه‌بان مدنظر مدیران پرسپولیس مطرح شود. 

جدیدترین گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند توسط یک روزنامه مصری رونمایی شده است. البته روزنامه عاجل نیوز مصر درحالی خبر از پیشنهاد وسوسه‌کننده برای دروازه‌بان الزمالک داده که نامی از پرسپولیس در این خبر دیده نمی‌شود و فقط مدعی شده یک باشگاه ایرانی این پیشنهاد را ارسال کرده است منتها خبرگزاری ایسنا به عنوان منبع این خبر، اینگونه برداشت کرده که شاید این دروازه‌بان مصری جانشین احتمالی علیرضا بیرانوند باشد.

محمد عواد دروازه‌بان 31 ساله الزمالک درحالی با یک پیشنهاد از لیگ برتر ایران مواجه شده که قراردادش با الزمالک، پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و کار چندان سختی برای جدایی از تیمش ندارد.

باید دید درنهایت باشگاه پرسپولیس با چه گزینه‌ای برای جانشینی علیرضا بیرانوند به توافق می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها