|

نکونام بیخیال 5 بازیکن شد

هر روز لیستی از آبیپوشان منتشر میشود، از لیست هشت نفره خروجی تا ۱۲ نفره و البته گمانهزنی درباره جذب برخی بازیکنان هم همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بازار شایعات درباره جذبی‌ها و خروجی‌های استقلال حسابی داغ است و هر روز لیستی از آبی‌پوشان منتشر می‌شود، از لیست هشت نفره خروجی تا ۱۲ نفره و البته گمانه‌زنی درباره جذب برخی بازیکنان هم همچنان ادامه دارد. اما بعد از جدا شدن قطعی یامگا از جمع آبی‌پوشان، انگار جدایی چهار بازیکن دیگر نیز قطعی شده است. پیمان بابایی یکی از آبی‌پوشان است که به طور حتم فصل آینده در استقلال نخواهد بود. او در ۱۹ بازی فصل گذشته به میدان رفته، اما فقط ۳۳۶ دقیقه درون زمین بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ آرمان رمضانی هم در ۲۶ بازی فصل گذشته برای آبی پوشان به میدان رفته اما فقط ۷۳۰ دقیقه بازی کرده و تنها ۳ گل به ثمر رسانده است. میلاد فخرالدینی فقط ۸ تا بازی حضور داشته و جمعاً ۲۷۷ دقیقه بازی کرده است. این شرایط سه نفر از بازیکنان استقلال است که آنها را به راه خروجی استقلال راهنمایی کرد. اما جعفر سلمانی هم چنین شرایطی دارد. او در ۲۳ بازی به میدان رفته و جمعاً ۵۲۹ دقیقه حضور داشته است و یکی از خروجی‌های قطعی استقلال خواهد بود. به این ترتیب در کنار یامگا، رمضانی، سلمانی، فخرالدینی و بابایی هم قطعاً از استقلال جدا خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها