|

سیتی به دنبال گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا

سیتی احتمالاً در رقابت برای خرید هافبک 50 میلیون یوروییِ بایرن، بارسلونا را شکست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

 منچسترسیتی یکی دیگر از تیم‌های علاقه‌مند به جذب یوسوا کیمش است و به نظر می‌رسد که در رقابت برای جذب این بازیکن آلمانی از بارسلونا پیشی گرفته است. رقابت برای جذب کیمیش در چند هفته آینده شدت خواهد گرفت، چراکه به نظر می‌رسد انتصاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، احتمال جدایی این هافبک آلمانی از باواریایی‌ها را افزایش داده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ گفته می‌شود بایرن مونیخ شرایطی را برای فروش کیمیش در تابستان پیشرو تعیین کرده است و در صورت برآورده شدن آنها، حاضر به مذاکره خواهد بود. این موضوع بارسلونا را که به دنبال فرصتی ایده‌آل برای جذب این بازیکن ملی‌پوش آلمانی است، به شدت نگران کرده است. منچسترسیتی از بارسلونا پیشی می‌گیرد

با وجود علاقه دیرینه بارسلونا به یوسوا کیمیش، به نظر می‌رسد این باشگاه اسپانیایی به زودی رقیبی جدی از لیگ برتر انگلیس خواهد داشت. طبق گزارش روزنامه اسپورت، منچسترسیتی به عنوان یکی از مقاصد احتمالی کیمیش مطرح شده است، به خصوص با توجه به تمایل پپ گواردیولا، سرمربی این تیم برای جذب او. گواردیولا از توانایی‌های کیمیش به خوبی آگاه است، چراکه سابقه همکاری با او را در بایرن مونیخ دارد. منچسترسیتی قصد دارد با انجام معامله‌ای سریع، خواسته‌های بایرن برای کیمیش را برآورده کند. شاید این همان جایی باشد که بارسلونا مقابل سیتیزن‌ها کم آورده است.

بارسلونا از کیمش دست می‌کشد؟

گزارش اسپورت در حالی است که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا چندی پیش و در مصاحبه‌ای مفصل با Barca One احتمال جذب کیمیش و زوبیمندی را به خاطر شرایط مالی این باشگاه رد کرده بود. بارسلونا به سادگی قادر به پرداخت خواسته‌های بایرن مونیخ یا دستمزد هنگفت این هافبک نیست. عدم موفقیت بارسلونا در جذب کیمیش راه را برای منچسترسیتی باز کرده است تا یکی از بهترین هافبک‌های بوندسلیگا را به چنگ آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها