|

هانسی فلیک اجازه جدایی به ستاره بارسلونا را نمی دهد

ژوائو فلیکس تمایل به بازگشت به اتلتیکو مادرید ندارد و بارسلونا نیز خواهان ماندن اوست و هانسی فلیک خرید او را در اولویت قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا فصل گذشته ژوائو فلیکس را به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفت و این ملی‌پوش پرتغالی برای آنها بسیار تاثیرگذار بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ غول‌های اسپانیایی قصد دارند تابستان امسال او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند و طبق گزارشی از نشریه اسپورت اسپانیا، این بازیکن نیز قصد بازگشت به باشگاه اتلتیکو مادرید را ندارد و نمی‌خواهد زیر نظر دیگو سیمئونه بازی کند و سرمربی آرژانتینی نیز نمی‌خواهد این بازیکن را در برنامه‌های خود قرار دهد.

در این گزارش آمده است که هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، فلیکس را به عنوان اولویت تابستانی معرفی کرده است. بارسلونا امیدوار است که تمایل این بازیکن برای ماندن، مذاکرات را به نفع آبی‌اناری‌ها پیش ببرد و بتوانند او را با قیمتی معقول خریداری کنند. فلیکس همه کاره است و می‌تواند در کناره‌ها و همچنین فوروارد مرکزی به ایفای نقش بپردازد. او می‌تواند بازیکن کلیدی بارسلونا در فصل آینده باشد و آنها باید تمام تلاش خود را برای انجام این معامله انجام دهند. ملی‌پوش پرتغالی فصل گذشته ۱۰ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و ۶ پاس گل نیز ثبت کرد. این بازیکن ۲۴ ساله جای پیشرفت دارد و می‌تواند به بازیکنی کلیدی برای بارسلونا تبدیل شود.

فلیکس در زمان ورود به اتلتیکو مادرید به عنوان بازیکنی آینده‌دار و در کلاس جهانی در نظر گرفته می‌شد و باید دید که آیا بارسلونا می‌تواند به او کمک کند تا پتانسیل‌هایش را به طور کامل به همه نشان بدهد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها