|

ستاره لورکوزن راهی بایرن مونیخ می شود؟!

فلوریان ویرتس دوست دارد هم‌تیمی جمال موسیالا شود.

لینک کوتاه کپی شد

فلوریان ویرتس با درخشش مثال‌زدنی خود و موفقیت‌های تیم بایرلورکوزن که توانست بالاتر از بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی شود، به یکی از بازیکنان موردعلاقه بسیاری از تیم‌ها تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رسانه‌های اسپانیایی خبر از علاقه شدید رئال مادرید به ویرتس داده‌اند و مطبوعات آلمان نیز از بایرن مونیخ به عنوان مقصد ایده‌آل الماس تیم ژابی آلونسو یاد کرده‌اند.

اما فلوریان ویرتس امروز در اردوی تیم ملی‌ آلمان مصاحبه‌ای کرده که گمانه‌زنی‌ها در خصوص شانس بیشتر بایرن مونیخ نسبت به سایر تیم‌ها برای جذب او را افزایش می‌دهد. ویرتس فاش کرد که دوست دارد هم‌باشگاهی جمال موسیالا، ستاره جوان خط هافبک بایرن مونیخ شود:

با جمال صحبت بامزه‌ای کردم و به این نتیجه رسیدیم بازی کنار هم در یک باشگاه برای مقطعی جالب خواهد بود! ما دوست داریم بیشتر کنار هم بازی کنیم، اما اکنون هر دو در باشگاه‌های خود خوشحال هستیم. جمال پسر خیلی خوبی است. ما بیرون از زمین خیلی خوب با هم کنار می‌آییم و کارهای زیادی می‌توانیم با هم انجام بدیم. داخل زمین هم با هم خوب هماهنگ هستیم. من واقعا از بازی کردن با او لذت می برم.

  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟

جمال برای بایرن بازی می کند. اما من هم در لورکوزن راحت هستم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها