|

مس رفسنجان، یوونتوس می شود؟!

دبیر سازمان لیگ توضیحاتی را پیرامون پرونده پیش آمده برای باشگاه مس رفسنجان و شایعه سقوط این تیم ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده تخلفات باشگاه مس رفسنجان مهم‌ترین اتفاق این روزهای فوتبال ایران است. بعد از بازداشت سه نفر از ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در بحث فسادهای رخ داده در این باشگاه مس، حالا احتمال سقوط نماینده رفسنجان به لیگ یک مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ در این خصوص اعلام کرده که اگر رای دادگاه مبنی بر این باشد که برخی نتایج دست‌کاری شده، یک اتفاق عجیب رخ می‌دهد. کشوری‌فرد در این باره به تسنیم گفت: «اگر رئیس محترم دادگاه کرمان حکمی بدهد که افراد در نتایج مسابقات مس رفسنجان برای صعود به لیگ برتر و حتی دیگر نتایج تأثیرگذار بودند، از داور گرفته تا افراد دیگر طبق حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو رده سقوط خواهد کرد.»

او ادامه داد: «این حکم طبق آیین‌نامه فیفاست، اتفاق مشابهی که سال‌های قبل برای یوونتوس ایتالیا افتاده بود، اما همه اینها منوط به رأی دادگاه است و فعلاً هیچ اطلاعاتی به دست ما نرسیده است.»

کشوری‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت سقوط مس به لیگ، پیکان به لیگ برتر بازمی‌گردد، گفت: «در این زمینه هر چه قانون بگوید، اجرا خواهد شد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها