|

اسکوچیچ دوباره گزینه مشترک استقلال پرسپولیس شد

یک نفر هم هست که ظاهرا به هر دو باشگاه لینک شده است. این گزینه مشترک کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران

لینک کوتاه کپی شد

در میان کاندیداهای نیمکت سرخابی‌ها در فصل آینده، یک نام مشترک وجود دارد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، شاید باورش سخت باشد اما وضعیت نیمکت تیم‌های پرسپولیس و استقلال که قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر شده‌اند مشخص نیست و به احتمال زیاد باید منتظر تغییر سرمربی آنها و شروع فصل جدید با چهره‌های جدید باشیم!

البته ماجرای تغییر احتمالی سرمربیان دو تیم با هم متفاوت است. پرسپولیس به ادامه همکاری با اوسمار ویرا علاقه دارد. اما ظاهرا مشکلات بزرگی بر سر راه بازگشت سرمربی برزیلی به ایران وجود دارد. از جمله بی‌میلی همسر او به ادامه کار اوسمار در ایران که تاثیر مهمی در تصمیم نهایی این مربی دارد.

در استقلال ماجرا به شکل دیگری است. در حالی که تا هفته بیست و هفتم هیچ کس مطلقا به قطع همکاری با جواد نکونام فکر نمی‌کرد اما با از دست رفتن صدرنشینی در هفته بیست و هشتم و در نهایت ناکامی در کسب قهرمانی لیگ برتر، حالا بخش بزرگی از هواداران استقلال و حتی کسانی که قرار است درباره آینده این تیم تصمیم می‌گیرند نظر مثبتی درباره ادامه همکاری با نکونام ندارند.

در چنین وضعیتی سوال بعدی این است که چه کسی جایگزین مربیانِ جدا شده خواهد شد. برای پرسپولیس چند گزینه همیشگی وجود دارد. نام‌هایی مثل علی دایی، یحیی گل‌محمدی، حسین عبدی و مهدی تارتار گزینه‌های داخلی پرسپولیس برای جانشینی اوسمار ویرا هستند. در استقلال هم همیشه به اسامی یکسانی برخورد می‌کنیم. مثلا فرهاد مجیدی، آندره‌آ استراماچونی، ریکاردو ساپینتو و الکس نوری.

در این میان یک نفر هم هست که ظاهرا به هر دو باشگاه لینک شده است. این گزینه مشترک کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران. اسکوچیچ سابقه کار در تیم ملی ایران و باشگاه‌های ملوان بندر انزلی، خونه به خونه بابل، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را هم در کارنامه دارد و در حال حاضر سرمربی تیم زیر 21 سال کرواسی است.

اسکوچیچ همین چند ماه پیش هم گزینه نیمکت پرسپولیس بود. بعد از این که یحیی گل‌محمدی در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم استعفا داد و مدیران پرسپولیس نتوانستند برانکو ایوانکوویچ را برگردانند مذاکراتی را با دراگان انجام دادند اما او علیرغم ابراز علاقه و احترام به باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.

در سالیان گذشته هم بارها شده که قبل از شروع فصول مختلف لیگ برتر از احتمال حضور او روی نیمکت دو تیم استقلال و پرسپولیس خبر داده شده اما این اتفاق تا امروز نیفتاده است. نکته مهم درباره دراگان این است که او با فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد دارد و دو طرف از این همکاری رضایت دارند. مگر این که خود دراگان تصمیم دیگری بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها