|

اسکوچیچ در آستانه بازگشت به فوتبال ایران؟!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اخراج منصوریان و حضور اسکوچیچ در این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اخراج منصوریان و حضور اسکوچیچ در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ حمیدرضا شعبانی بعد از شکست 4 بر صفر مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. باید به خاطر نتایجی که فولاد گرفته از مردم خوب خوزستان به خصوص اهواز عذرخواهی کنم و شرمندگی خودم را ابراز کنم. فردا جلسه‌ای در خصوص تیم و کادر فنی تشکیل می‌دهیم و نتیجه‌اش را به اطلاع مردم خوزستان می‌رسانیم.

وی در مورد اینکه معنای این صحبت‌ها این است که منصوریان اخراج شده و گفته می‌شود اسکوچیچ را جذب خواهید کرد، گفت: فعلاً نمی‌توانیم هیچ گزینه‌ای را معرفی کنیم. ابتدا باید خودمان جلسه بگذارم و روز جمعه هم نشستی با خود مربیان خواهیم داشت و بعد تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل فولاد در مورد اینکه بعد از سه هفته تشکیل این جلسه زود به نظر می‌رسد، اظهار داشت: جدا از مسائل فنی مسائل دیگری هم در اهواز خوزستان وجود دارد که ما مؤظفیم همه شرایط را مورد بررسی قرار بدهیم.

شهبانی در مورد اینکه فولاد یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال را دارد اما در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده‌ایم گفت: بله ما یکی از بهترین آکادمی‌ها را داریم. ما در سه رده سنی در آکادمی‌ها قهرمان کشور شدیم و در دو رده دیگر سوم شدیم و براساس اعلام فدراسیون ما بهترین آکادمی فوتبال کشور را داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی