|

نقل و انتقالات استقلال شروع شد!

کادرفنی استقلال درخواست تمدید 4 بازیکن مهم ترکیب اصلی آبی‌پوشان در لیگ برتر بیست و سوم را برای فصل بعد به مدیریت این تیم اعلام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود از دست رفتن قهرمانی برای استقلال در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم و همچنین حاشیه‌ها و اتفاقات زیادی که جدای از مسائل فنی گریبان این تیم را در فصل سپری شده گرفت اما مدیران استقلال با حمایت از سرمربی و کادرفنی خود اعلام کرده‌اند جواد نکونام فصل بعد نیز سکان‌دار هدایت آبی‌های پایتخت خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از این رو سرمربی استقلال پیش از خروج از ایران برای استراحت، لیست نفراتی را که می‌خواهد قراردادشان برای فصل بعد نیز تمدید شود به مدیریت باشگاه داده است که در این بین مذاکرات و تماس های ابتدایی برای حفظ 4 نفر از این لیست آغاز شده است.

نفر اول از این لیست، مهرداد محمدی بهترین گلزن استقلال در لیگ بیست و سوم است. پس از آنکه خبر اتمام قرارداد مهاجم آبی ها تایید شد، جواد نکونام از مدیران خواست قرارداد شماره 7 تیمش را تمدید کنند. طی هفته گذشته و پس از اعلام محرومیت سنگین و 6 جلسه‌ای محمدی توسط کمیته انضباطی این احساس به‌وجود آمده بود که مدیریت درخواست سرمربی استقلال را نخواهد پذیرفت اما حالا خبرهای رسیده بیانگر این است که مذاکرات اولیه با مهرداد محمدی صورت گرفته و توافقات ابتدایی حاصل شده است و محرومیت این مهاجم تاثیری رو تصمیم مدیران برای تمدید قرارداد وی ندارد.

نفر بعدی لیست جواد نکونام، آرش رضاوند است. شماره 88 آبی‌ها که چه در فولاد و چه در استقلال جزو مهره‌های مورد اعتماد نکونام بوده است، خود نیز تمایل به ماندن در جمع آبی‌ها دارد و طی روزهای آینده به صورت رسمی با مدیران باشگاه به مذاکره خواهد پرداخت تا در صورت حصول توافق کامل، قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا کند.

روزبه چشمی نیز که جزو بهترین بازیکنان استقلال در فصل طی شده بود هم طی روزهای اخیر صحبت هایی با باشگاه برای تمدید قراردادش داشته است و به‌نظر می‌رسد طی روزهای آینده طرفین به توافقات نهایی برسند تا قلب تپنده دفاع و خط میانی استقلال که فصل گذشته گل‌های حساسی نیز برای تیم نکونام به‌ثمر رسانده بود، در استقلال ماندگار شود.

نفر آخر لیست هم کسی نیست جز ابوالفضل جلالی . دفاع چپ آبی ها که فصل را با 10 پاس گل به پایان رساند و بهترین عملکرد فردی‌اش را ثبت کرد، گویا پیشنهاداتی از خارج کشور نیز دارد اما او هم طی روزهای آینده صحبت های بیشتری با مدیران باشگاه خواهد داشت تا امکان تمدید قرارداد به صورت جدی‌تری بررسی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها