|

(عکس) پنالتی استقلال برابر گل گهر سوخت؟!

استقلال در هفته 29 لیگ برتر با یک گل گل‌گهر را شکست داد تا همچنان با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین در رده دوم جدول باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

این دیدار که قضاوت آن بر عهده وحید کاظمی بود، در دقایق پایانی با یک صحنه مشکوک به پنالتی همراه شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد تا آبی‌ها نتوانند اختلاف خود با حریف را به دو گل برساند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ در این صحنه که در دقیقه ۸۲ مسابقه رخ داد، گوستاوو بلانکو در پی برخوردی با مدافع حریف سرنگون شد که آبی‌پوشان اعتقاد داشتند داور باید در سوت خود می‌دمید و یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام می‌کرد.

2027722

2027723

کارشناسان داوری به بررسی این صحنه پرداخته‌اند که نظرات آنها را در ادامه می‌خوانید:

ابراهیم میرزابیگی: بازیکن تیم گل‌گهر با هر دو دست بازیکن استقلال را می‌گیرد و مانع حرکت و چرخش او می‌شود. داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد.

تورج حق‌وردی: مدافع با دو دست کمر مهاجم را گرفت و اجازه استفاده از توپ را به او نداد و همزمان هم توپ و هم زانوی مهاجم را زد. داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد.

سعید علینژادیان: هیچگونه تخلفی از سوی بازیکن مدافع صورت نمی‌گیرد و یک چلنج نرمال فوتبالی بین دو بازیکن است. تصمیم داور در خصوص ادامه بازی صحیح بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها