|

پرسپولیس به سرنوشت استقلال و سپاهان گرفتار می‌ شود؟

شمس آذر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و برابر استقلال و سپاهان در خانه، مجموعا 4 امتیاز کسب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، امشب راس ساعت ۲۰ میزبان دیدار شمس آذر و پرسپولیس است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ شمس آذر قزوین از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر محسوب می‌شود اما در طول تاریخ، تیم‌های کمی موفق شد‌ه‌اند در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر مانند  شمس آذر  نتیجه بگیرند.

تیم جذاب سعید دقیقی که اخیرا فرم بسیار مطلوبی هم دارد و ضمن متحمل شدن تنها یک شکست در ۷ دیدار اخیر (مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی) توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند، نشان داده مقابل تیم‌های مدعی و گران قیمت لیگ هم به هیچ عنوان از پیش باخته نیست؛ مخصوصا در استادیوم خانگی و مقابل دیدگان هواداران پرشورش. قزوینی ها در بازی رفت مقابل استقلال ضمن ارائه یک نمایش دلچسب، این تیم را با نتیجه ۲-۲ متوقف کردند و در بازی رفت مقابل سپاهان هم با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند. دیداری که حواشی داوری زیادی داشت و بسیاری اعتقاد دارند شمس آذر در آن دیدار با خوش‌شانسی سه امتیاز را کسب کرده است. 

حال در آخرین و البته سرنوشت‌ساز ترین قسمت از این ۳ گانه، شمس آذر باید به مصاف صدرنشین حال حاضر لیگ برتر یعنی پرسپولیس برود. باید دید سعید دقیقی در آخرین بازی خانگی احتمالی روی نیمکت شمس آذر به فرم عالی خود ادامه می‌دهد یا اوسمار ویرا معادلات این دیدار را به نفع خود تغییر می‌دهد. دیداری که احتمالا پذیرنده دیدگان زیادی از ورزشگاه آزادی هم خواهد بود و هواداران استقلال امید دارند با توقف پرسپولیس برابر شمس‌آذر، بار دیگر به صدر جدول برسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها