|

پرسپولیس برابر شمس آذر به سرنوشت استقلال و سپاهان دچار می شود؟

شمس‌آذر در خانه توانسته کارنامه درخشانی برابر مدعیان به‌ثبت برساند و شاگردان دقیقی به دنبال درخشش برابر پرسپولیس هستند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس پس از کامبک برابر استقلال خوزستان، به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم صعود کرد و استقلالِ نکونام را پشت سر گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ ‌شاگردان اوسمار ویرا حالا و در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باید برابر شمس‌آذر قزوین قرار بگیرند. سعید دقیقی با شمس‌آذر فصل خوبی را پشت سر گذاشته و ممکن است از پرسپولیس امتیاز بگیرد. شمس‌آذر در رتبه‌های میانی جدول رده‌بندی قرار دارد و به نوعی لیگ برای آن‌ها تمام شده زیرا نه قرار است سقوط کنند و نه در جنگ سهمیه هستند.

شمس‌آذر در خانه خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تیم‌های بسیاری در قزوین امتیاز از دست داده‌اند. اوسمار ویرا امیدوار است این اتفاق برای او و پرسپولیس نیفتد و بتوانند از سد تیمِ سعید دقیقی عبور کنند. ‌

بلایِ جان استقلال

استقلال اکنون در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. آبی‌ها در دیدار رفت با شمس‌آذر که در قزوین برگزار شد، به تساوی ۲-۲ رضایت دادند تا ۲ امتیاز حیاتی را از دست بدهند. شمس‌آذر در آن بازی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و با ارائه یک فوتبال تماشایی، موفق شد دست به کار بزرگی بزند. ‌آبی‌پوشان پایتخت البته در دیدار برگشت موفق به شکست تیم سعید دقیقی شدند که این پیروزی هم به سختی و به شکلی دراماتیک با نتیجه ۳ بر ۲ به‌دست آمد اما آنچه در این میان به‌چشم می‌آید، امتیازگیری شاگردان دقیقی در خانه از استقلال است.

گام بزرگ برابر سپاهان

کمتر کسی فکر می‌کرد شمس‌آذر تازه صعود کرده به لیگ برتر بتواند سپاهان پرمهره را شکست دهد اما ظاهرا وقتی بازی در قزوین باشد، اوضاع کاملا فرق می‌کند و حتی اگر هجومی‌ترین تیم ایران هم باشید، باید کلاه خود را سفت بچسبید که آن را باد نبرد! ‌شمس‌آذر موفق شد در هفته پایانی نیم‌فصل نخست با یک گل زودهنگام، سپاهان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا شوک بزرگی به مورایس وارد شود. ‌بعد از استقلال، سپاهان هم نتوانست دست‌پر از قزوین خارج شود و تنها تراکتور بین تیم‌های مدعی موفق به شکست شاگردان دقیقی در قزوین شده است. ‌البته که دیدار سپاهان با شمس‌آذر جنجالی هم بود و گل طلایی‌پوشان در واپسین دقایق از سوی کمک‌داور مسابقه آفساید اعلام شد تا بازی به جنجال کشیده شود.

در انتظار خلق شگفتی جدید مقابل پرسپولیس؟ ‌

استقلالی‌ها حالا امید دارند شمس‌آذر بعد از آنکه مقابل تیم خودشان و سپاهان در قزوین موفق به کسب امتیاز شد، بتواند پرسپولیس را هم متوقف کند و در نقش فرشته نجات تیمِ نکونام برای بازگشت به صدر جدول ظاهر شود. پرسپولیس اکنون صدرنشین لیگ است و سرنوشت تعیین تیم قهرمان هم در دستان آن‌ها. اگر شاگردان اوسمار ویرا در دو دیدار باقی‌مانده خود پیروز شوند، استقلال با جام خداحافظی می‌کند و اگر سرخ‌پوشان پایتخت امتیاز از دست بدهند، امیدها برای نکونام و تیمش زنده می‌شود. حالا باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. ‌

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها