|

ژاوی این 4 ستاره را نمی خواست اخراج شد!

ژاوی قصد تغییرات گسترده در بارسلونا را داشت.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی هرناندز که هفته پیش از بارسلونا اخراج شد، شب گذشته در آخرین بازی خود روی نیمکت این تیم نشست و شاهد پیروزی 2-1 مقابل سویا بود. با این حال، این برد مانع از اتمام فصل به عنوان تیم دوم لالیگا و بدون کسب جام برای کاتالان ها نشد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ منابع موثق به ESPN اخبار قابل توجهی را از جلسات بارسلونا طی یک ماه اخیر منتشر کرده‌اند. ژاوی پیش از برکناری اش، برنامه‌های بزرگی برای بازسازی تیم، به خصوص در خط حمله در نظر داشت. ژاوی معتقد بود برای پیاده‌سازی ایده‌هایش به بهترین شکل ممکن، نیاز است سه بازیکن خط حمله و یک وینگ‌بک از بلوگرانا جدا شوند.

این سرمربی قصد داشت با فروش روبرت لواندوفسکی ، بازیکنان قرضی یعنی  ژائو فلیکس و ژائو کانسلو و همچنین ویتور روکه ، تغییر و تحولات گسترده‌ای را در تیم ایجاد کند؛ تصمیمی که با مخالفت مدیران بارسلونا مواجه شد و آن‌ها به ژاوی گوشزد کردند با توجه به مشکلات مالی و وضعیت اقتصادی نابسمان بارسا، دست باشگاه برای خرید بازیکنان جدید کوتاه است. پس از این جلسه ناموفق بود که ژاوی در نشست خبری قبل از بازی با آلمریا، علناً از شرایط حاکم بر بارسا و انتقال زودتر از موعد روکه انتقاد کرد. در نهایت این اختلاف نظرها، به یکی از عوامل مهم اقدام جنجالی سران بلوگرانا برای برکناری این اسطوره 44 ساله تبدیل شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها