|

اقدام زیبای ژاوی برای کمک به بارسلونا

سرمربی اخراجی بارسا می گوید که از رئیس باشگاه هیچ کینه ای به دل نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده دوران حضور دو سال و نیمه ژاوی در بارسلونا، پس از بازی هفته پایانی لالیگا مقابل سویا بسته خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ ژاوی برای آخرین بار به عنوان سرمربی بلوگرانا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از یک بازی حاضر شد و در مورد وضعیت موجود حرف زد. 

حالم خوب است. روزهای سختی بود، اما وجدان راحتی دارم. احساس غرور و خوشحالی می‌کنم. دو سال و نیم است که اینجا هستم. امروز با کادر و بازیکنان صحبت کردم و به نظرم می‌توانیم به دستاوردهایمان افتخار کنیم، چون شرایط آسانی نداشتیم. همه تلاش خودمان را انجام دادیم.در خدمت باشگاه بودیم و کارهای خوبی انجام شد، هرچند امسال به اهدافمان نرسیدیم. این تجربه فوق‌العاده بود و چیزهای زیادی یاد گرفتم. می‌خواهم به بهترین شکل ممکن کارم را تمام کنم و از آخرین بازی به عنوان سرمربی بارسلونا نیز لذت ببرم، که افتخار و لذتی بزرگ بوده است.

درباره جلسه با لاپورتا

دیروز با رئیس صحبت کردیم، او دلایلش را برای اینکه فکر می‌کند سرمربی باید تغییر کند به من گفت. من فقط می‌توانم آن را بپذیرم، او کسی است که تمام تصمیمات باشگاه را می‌گیرد. من همیشه در خدمت بارسا خواهم بود. دست دادیم، همدیگر را در آغوش گرفتیم و برای هم بهترین‌ها را آرزو کردیم. من از حالا یک هوادار وفادار خواهم بود و بهترین‌ها را برای رئیس، مدیر ورزشی و بازیکنان آرزو می‌کنم. دوست داشتم در شرایط دیگری رقم می‌خورد، به این پروژه اعتقاد داشتم. برای ادامه هیجان‌زده بودم، اما تصمیمی است که آنها گرفتند. 

در مورد فسخ قرارداد یک ساله

مشکلی پیش نخواهد آمد، همان موقع هم گفتم که دستمزدم را می بخشم. 

درباره امکان بازگشت

دوست دارم برگردم. این باشگاه زندگی من است. ما دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم فرصت بازگشت به من داده شود. این خداحافظی را تصور نمی‌کردم، اما چاره‌ای جز پذیرش و احترام گذاشتن به این تصمیم ندارم. آنها چنین تصمیمی گرفتند چون معتقدند باشگاه به تغییر مسیر نیاز دارد. من هنوز انگیزه داشتم و با این تیم جاه طلبی‌ام حفظ شده بود، اما نشد. به بازگشت فکر نکرده ام، فعلا به استراحت نیاز دارم. عاشق این باشگاه هستم و امیدوارم در آینده فرصت کار دوباره در باشگاه زندگی‌ام را پیدا کنم."

در مورد اختلاف نظر با لاپورتا

من از رئیس باشگاه قدردانی می‌کنم و هیچ مشکلی با مدیران نداشتم. من یک فرد باشگاه‌محور هستم و خودم را با شرایط وفق داده‌ام. رئیس، دلایلش را به من توضیح داد و من چاره‌ای جز پذیرش تصمیم او ندارم.

عدم اظهارنظر در مورد اخراج

فکر نمی‌کنم لازم باشد در مورد آن نظر بدهم. باشگاه نظر من را می‌داند، از همان روز اول بسیار شفاف بوده‌ام. درست نیست که به طور علنی در مورد اینکه عادلانه بوده یا نه نظر بدهم.

مصدومیت‌ها

شانس با ما یار نبود، اما فکر نمی‌کنم این دلیل اصلی باشد. واضح است که وجود این همه مصدوم کمکی به شرایط ما نکرد. همه چیز به خودمان بستگی داشت و ما شکست خوردیم.

تجربیات

مجبور شدم تصمیمات بسیار مهمی بگیرم، از هیچ چیزی پشیمان نیستم. بسیار صادق و صمیمی بوده‌ام. همه چیز را داده‌ام، با افتخار و عشق به این باشگاه کار کرده‌ایم.

دلایل اخراج

این سوالی است که رئیس باید به آن پاسخ دهد، چون دلایل اوست. من چاره‌ای جز پذیرش آنها ندارم. امسال به طور کامل رقابتی نبودیم. در بازی یک قدم به جلو برداشتیم، اما برای کسب عنوان کافی نبوده است. شرایط مناسب نبوده است.

قدردانی

از همه شما متشکرم، حتی اگر باور نکنید، دلتنگ‌تان خواهم شد. زنده باد بارسا!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها