|

اتهام هواداران آرسنال به فوق ستاره تاتنهام

منچسترسیتی در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز موفق به برد تاتنهام شد تا پادشاه در یک قدمی چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ جزیره قرار داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

نقطه عطف این بازی، در دقیقه 86 رقم خورد. سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، در یک موقعیت تک به تک با اشتفان اورتگا، دروازه‌بان سیتی قرار گرفت.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این فرصتی طلایی برای تاتنهام بود تا بازی را به تساوی بکشاند تا امیدهای آرسنال برای قهرمانی بار دیگر زنده شود. اما سون که در این فصل 17 گل به ثمر رسانده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه او توسط اورتگا با پا دفع شد.

این موقعیت از دست رفته، واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. هواداران آرسنال، رقیب اصلی سیتی در کورس قهرمانی، در شبکه‌های اجتماعی به طعنه مدعی شدند که سون به عمد این موقعیت را از دست داده تا به قهرمانی آرسنال کمک کند. با هم در ادامه نگاهی به برخی از پیام‌های هواداران آرسنال پس از موقعیت‌سوزی بزرگ سون هیونگ مین می‌اندازیم.

فرصت‌سوزی بزرگ سون هیونگ مین
سیو عالی اشتفان اورتگا مقابل سون هیونگ مین
  • واکنش و پیام هواداران آرسنال پس از موقعیت‌سوزی بزرگ سون:

سون عمداً اونو از دست داد، هیچ‌جور دیگه‌ای قانع نمیشم.

پسر، سون عمداً اون توپ رو گلش نکرد. یک تاتنهامی واقعی!

سون، خاطره کلچی ایهه ناچو را زنده کرد. حالا می‌دونیم چه حسی داره! [اشاره به بازی منچسترسیتی و لسترسیتی که در آن زمان لیورپول در کورس قهرمانی بود و سیتی با سوپرگل کمپانی آن بازی حساس را برد و ایهه ناچو شبیه چنین موقعیتی را مقابل ادرسون در دقایق پایانی از دست داد[

همین الان با قیچی به تلویزیونم ضربه زدم. پسر یک تک به تک رو از دست داد.

سون این فرصت را از دست داد تا اسمش برای همیشه نزد هواداران آرسنال خوانده شود.

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی هم با اشتراک گذاشتن این ویدیو نوشت:

سون هیونگ مین وقتی به رختکن منچسترسیتی وارد می‌شود.

البته ناگفته نماند که شکست مقابل منچسترسیتی برای تاتنهام هم گران تمام شد. اسپرز برای راهیابی به لیگ قهرمانان در فصل 24-2023 به این برد و سه امتیاز آن نیاز داشتند اما باخت برابر سیتیزن‌ها شانس آنها را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا از بین برد و استون ویلایِ اونای امری بالاتر از آنها موفق به صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده شد تا چهارمین نماینده فوتبال انگلیس در این رقابت‌ها باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها