|

ستاره ای که برای رونالدو نیمکت نشین شد

خوان ماتا به خاطر رونالدو حاضر شد با منچستریونایتد تمدید کند تا روی نیمکت بنشیند، اما رویای قهرمانی لیگ با تلخی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

خوان ماتا به تازگی توضیح داده است که چگونه کریستیانو رونالدو او را متقاعد کرد تا در منچستریونایتد قرارداد جدیدی ببندد، با وجود اینکه می دانست روی نیمکت خواهد نشست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هافبک اسپانیایی قهرمان جام جهانی، تنها در 9 بازی لیگ برتر برای شیاطین سرخ تحت نظر اوله گونار سولسشر، در فصلی که منجر به بازگشت باورنکردنی رونالدو به اولدترافورد شد، به میدان رفت. ماتا با وجود اینکه پیشنهادهای زیادی داشت، برای هم‌تیمی شدن با فوق ستاره پرتغالی قرارداد خود را تمدید کرد.

ماتا به نشریه FourFourTwo گفته است که نمی خواسته از چالش احتمالی برای کسب قهرمانی لیگ برتر دست بکشد:

بعد از این همه سال حضور در باشگاه، اگر یونایتد لیگ برتر را می برد، ترک کردن تیم باعث آزارم می شد. نمی خواستم آن لحظه را از دست بدهم. من آرزوی جشن قهرمانی لیگ را در اولدترافورد داشتم.

ماتا همچنین در مورد اینکه چرا ورود رونالدو در سال 2021 باعث ماندن او در منچستریونایتد شد، گفت: 

فکر می کردم با رونالدو دوباره می توانیم لیگ برتر را فتح کنیم. او استانداردهای بالایی داشت که می توانست بقیه را با خودش بالا بکشد. همیشه فکر می کردم که در دقیقه 80 بازی، توپ برای اینکه برنده شویم باید به او برسد. کریستیانو همیشه در لحظات سرنوشت ساز ظاهر می شد. من در آن زمان مکالمات زیاد و ارتباط نزدیکی با رونالدو داشتم. او فردی بسیار صمیمی‌تری نسبت به تصورات مردم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها