|

اسطوره لیورپول، اسطوره منچستر را بهترین بازیکن تاریخ می داند!

اسطوره لیورپول به تعریف و تمجید از رونالدو پرداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول که در این فصل هدایت تیم الاتفاق عربستان را برعهده دارد؛ به معرفی بهترین فوتبالیست تاریخ پرداخته است. استیون جرارد در خصوص کریستیانو می‌گوید:

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ رونالدو یک خرید بزرگ برای لیگ عربستان بود. او از آن دست فوتبالیست‌هایی است که همیشه تاثیرگذار است و وقتی به لیگ عربستان آمد، پای چندین بازیکن بزرگ دیگر را هم به اینجا باز کرد. کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است و او هنوز هم توانایی‌های بالایی برای بازی دارد. من او را از دور و به مدت شش ماه است که دنبال می‌کنم. بازی‌ها و نتایج او را پیگیری می‌کنم و حضور او باعث شده تا محبوبیت لیگ عربستان هم بالاتر برود.

استیون جرارد در ادامه و اینکه چرا او هدایت یک تیم در لیگ عربستان را برعهده گرفت، می‌گوید:

اینطور بگویم که پیشنهاد الاتفاق من را هیجان‌زده کرد و فرصت حضور در جایی که می‌توانم چیزی را در اینجا بسازم و به وجود آورم خیلی احساس خوبی دارد. به همین دلیل به پروژه الاتفاق علاقه‌مند شدم، البته کار در اینجا و چنین تیمی زمان‌بر است و الاتفاق هم در حال حاضر در جایگاه هفتم قرار دارد و با چهار تیم اول هم فاصله معناداری دارد. آسان نیست که مثلا در عرض یک هفته یا یک ماه تحول اساسی در چنین تیمی به وجود آورید. ایجاد تغییر در الاتفاق احتیاج به زمان دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ian rush ارسالی در

    جرارد کیه که نظر بده، روندالدو هیچی نبوده و نیست، باشگاه لیورپول خودش ستارگان بزرگی داره گلزن و تکنیکی خالص این اومده رونالدو رو تاریخی کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها