|

عصبانیت شدید لیونل مسی از مسئولان MLS

قانون عجیب و غریب در لیگ MLS، صدای مسی را درآورد.

لینک کوتاه کپی شد

بامداد امروز و در دیداری از هفته سیزدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم مونترال و  اینتر میامی  به مصاف یکدیگر رفتند که این تقابل با برتری ۳-۲ شاگردان تاتا مارتینو به اتمام رسید. با این برتری، اینتر میامی 27 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول کنفرانس شرق MLS بازگشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در دقایق پایانی نیمه اول، یک اتفاق جالب رخ داد. لیونل مسی پس از برخورد با بازیکن مونترال، آسیب دید و از زمین مسابقه خارج شد. بر اساس قوانین MLS، بازیکنی که به دلیل مصدومیت از زمین خارج می‌شود، تا ۲ دقیقه حق بازگشت به زمین را نخواهد داشت. این قانون به دلیل جلوگیری از اتلاف وقت توسط بازیکنان وضع شده است. 

مسی در حالی که آماده بود به زمین مسابقه برگردد، به دلیل قانون عجیب MLS مجبور شد بیرون بماند و بازی را به مدت دو دقیقه از کنار خط دنبال کند. در همین حال، ستاره آرژانتینی که از این قانون عصبانی شده بود، به طرف دوربین کنار زمین چرخید و در حالی که صدا و تصویر او به صورت زنده پخش می‌شدند، گفت: 

با این قانون، ما در مسیر اشتباهی حرکت می‌کنیم.

 

اعتراض مسی به قوانین MLS اعتراض مسی به قوانین MLS

نکته جالب توجه این‌جاست: زمانی که مسی بیرون زمین حضور داشت، اینتر میامی در موقعیتی ایده‌آل صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و به دلیل غیبت ستاره آرژانتینی، ماتیاس روهاس پشت توپ ایستاد. روهاس به شکلی دیدنی این ضربه را تبدیل به گل کرد و زمینه‌ساز کامبک تیمش برابر مونترال شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها