|

حساس ترین بازی لیگ برتر از راه رسید!

شاگردان جواد نکونام برای حفظ صدرنشینی، کار سختی مقابل حریف اصفهانی‌شان خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی از امروز شروع خواهد شد که یکی از بازیهای حساس هفته، فردا شب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. علاوه بر شرایط جدول که شاگردان نکونام را محکوم به برد در این دیدار کرده، تقابل بهترین میزبان و میهمان لیگ برتر هم باعث شده تا به حساسیت‌های این بازی افزوده شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ شاگردان محمد ربیعی که نتایج ضعیفی در خانه کسب کرده‌اند، استاد بازی‌های خارج از خانه هستند.

اگر باخت در دربی اصفهان که 29 فروردین و در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد را فاکتور بگیریم، تا قبل از آن مسابقه، آخرین شکست خارج از خانه ذوب آهن به  ۱ سال و ۵ روز قبل مربوط می‌شد که مقابل نفت مسجدسلیمان بود و شاگردان ربیعی، تا اینجای فصل، فقط مقابل تیم مورایس، نتوانسته‌اند از یک بازی خارج از خانه امتیاز بگیرند.

آنطرف میدان هم تیم جواد نکونام نه تنها در ورزشگاه آزادی شکست‌ناپذیر بوده بلکه فقط پرسپولیس و مس رفسنجان توانسته‌اند از استقلال در این ورزشگاه امتیاز بگیرند و 10 بازی دیگر خانگی آبی‌ها با برد صدرنشین لیگ به پایان رسیده تا آنها بهترین تیم میزبان لیگ برتر لقب بگیرند. حالا بهترین میزبان و میهمان لیگ برتر به هم رسیدند و باید منتظر ماند و دید که این جدال خاص، برنده خواهد داشت یا نه.

فعلا تنها چیزی که مشخص است، اینکه آبی‌پوشان برای ماندن در صدر جدول کار راحتی ندارند و اگر بخواهند برای دومین هفته متوالی هم امتیاز از دست بدهند، شاید این بار پرسپولیس، هدیه آنها را پس نفرستد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی