|

در این هفته قهرمان لیگ مشخص می شود!

حریفان سرخ آبی ها در هفته 25 رقابت های لیگ در شرایطی کاملا متفاوت به سر می برند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس را باید دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر دانست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ استقلال با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد  این درحالی است که پرسپولیس با یک امتیاز کمتر در رده دوم جای دارد.

تا پایان فصل تنها ۶ بازی دیگر باقی مانده است و فعلا تکلیف قهرمانی در دستان استقلال است و چنانچه در همه بازی های خود به پیروزی برسد بدون درنظر گرفتن نتایج دیگر تیم ها قهرمان خواهد شد.

هم پرسپولیس و هم استقلال بازی های حساسی پیش رو دارند اما بدون شک مهم ترین و سخت ترین بازی دو تیم در هفته بیست و پنجم خواهد بود جایکه استقلال باید در تبریز به مصاف تراکتور بحران زده برود و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی از تیم پرستاره و آماده سپاهان پذیرایی خواهد کرد.

دو حریف پرسپولیس و استقلال در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور بحران ترین روزهای خود را تجربه می کند به طوریکه خمس هم از هدایت تیم اخراج شد ودر شرایط کنونی تیم بدون مربی است هر چند که گمانه زنی ها حاکی از انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم می دهد.

تراکتور در ۴ بازی اخیر خود تنها دو  امتیاز کسب کرده است. این تیم در دو بازی  اخیر خود شکست خورده است و این نشان می دهد که اصلا آماده نیست. شکست اخیر تیم تبریزی برابر نساجی قعرنشین جدول بود و این نشان می دهد که پرشورها روزهای خوبی را تجربه نمی کند و این بهترین خبر برای استقلال است که در صورت پیروزی در این بازی راه زیادی را برای قهرمانی طی خواهد کرد.

اما به همان اندازه که وضعیت حریف استقلال بد است وضعیت حریف پرسپولیس خوب است. سپاهان با پیروزی که برابر ملوان به دست آورد نشان داد که به روزهای اوج خود برگشته است. ملوان تیمی است که در فصل جاری برای همه مدعیان قهرمانی دردسر ساز شد تا جایکه در خانه هم استقلال و هم پرسپولیس و تراکتور را متوقف کرد با این حال سپاهان توانست این تیم را شکست دهد.

سپاهان با بازیکنان بزرگ و باتجربه خود روی فرم است و در سه بازی اخیر خود ۷ امتیاز کسب کرده است. بازی های سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب و حیثیتی بوده اند و سپاهان می خواهد مثل دیدار رفت برابر پرسپولیس به پیروزی برسد و البته شاگردان  اوسمار هم می دانند که این بازی بهترین فرصت برای رسیدن به صدر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی