|

(عکس) عذرخواهی ستاره تراکتور!

مدافع تیم تراکتور از هواداران این تیم عذرخواهی کرد .

لینک کوتاه کپی شد

 مدافع ملی‌پوش تراکتور به دلیل شکست سنگین خانگی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر شکست سنگینی مقابل ذوب آهن متحمل شد و در تبریز چهار بر یک به حریف باخت. این باخت به حدی تلخ بود که پاکو خمز تا مرز اخراج پیش رفت و یک هوادار نیز به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.

شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور با انتشار پیامی بلند در اینستاگرام از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او نوشت:

بابت نتیجه بازی دیروز همچنان در شوک، ناراحتی و شرمندگی به سر می‌بریم و فوت هوادار وفادار تیممان هم این درد و زجر را هزار برابر کرد که نمی‌دانم با چه واژگانی این غم بزرگ را به خانواده آن مرحوم و جامعه هواداری تراکتور تسلیت بگویم.

شرمندگی و عذرخواهی کمترین چیزی است که می‌توانیم بر زبان بیاوریم و من به عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از اعضای تیم از تمامی برادران و خواهرانی که دیروز با قلبی آکنده از غم و ناراحتی، ورزشگاه را ترک کردند عذرخواهی می‌کنم.

الان لحظه‌ای است که با پذیرش اشتباهات خود، همه در کنار هم بایستیم و به خاطر تراکتور بزرگ، اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم چرا که هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست. در کنار هم برای تک به تک بازی‌های پیش رو خواهیم جنگید و از هیچ تلاشی فروگذارنخواهیم بود و در این راه همانند همیشه به همراهی شما امیدواریم. هرچند که شما همواره حمایت خود را از این تیم مردمی دریغ نکرده‌اید و این ما هستیم که شرمنده شما شدیم و باید جبران کنیم.

عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی